کد خبر : ۲,۷۶۷
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۲۱
مردم تخلفات کاندیدا را گزارش دهند/ انتخابات در همه شهرهای بوشهر به‌صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود
خارگ نیوز:رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان بوشهر با اشاره به تشکیل شعب ویژه جرائم انتخاباتی در همه حوزه‌های قضایی استان از داوطلبان و اعضاء ستاد‌های تبلیغاتی خواست با رعایت اخلاق انتخاباتی، باید‌ها و نباید‌های مراحل مختلف انتخابات را سرلوحه کار تبلیغات قرار دهند.
به گزارش خارگ نیوز، الماس گشتاسبی امروز در جلسه ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به حضور گسترده مردم در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی افزود: مردم در انتخابات پیش‌رو نیز هدایت فعالیت‌ها را بر عهده دارند و با ارائه گزارش تخلفات و جرائم پیگیری خواهند کرد.

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان بوشهر با اشاره به تشکیل شعب ویژه جرائم انتخاباتی در همه حوزه‌های قضایی استان از داوطلبان و اعضاء ستاد‌های تبلیغاتی خواست با رعایت اخلاق انتخاباتی، باید‌ها و نباید‌های مراحل مختلف انتخابات را سرلوحه کار تبلیغات قرار دهند.

وی بر قانون مداری، عدالت در شرایط تبلیغات و استفاده نکردن از امکانات دولتی عمومی و حتی خصوصی در صورت رضایت نداشتن افراد و سایر تخلفات انتخاباتی تاکید کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز بر ضرورت بیش از پیش انعکاس حضور حماسی و انقلابی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه شهرستان‌های استان بوشهر تاکید کرد و افزود: روز دوم اسفند و در یک عملیات ویژه رسانه‌ای روند برگزاری انتخابات از ۱۵ نقطه و از همه شهرستان‌های استان بوشهر به‌صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود.

سید حسین ناظر با اشاره به پخش حدود ۵۰ هزار دقیقه برنامه مرتبط با انتخابات و افتخارات ملی در چهل و یک سال انقلاب اسلامی از شبکه استانی و ملی صداوسیما اضافه کرد: این فعالیت‌های رسانه‌ای حاصل پشتوانه فکری بیش از ۵۰ پرسشگر و افکار سنج اجتماعی، هیئت‌های اندیشه ورز دانشگاهی و حوزوی، سازمان‌های مردم نهاد و ستاد‌ها و هیئت‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی و قضایی استان بوشهر است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید