کد خبر : ۲,۷۶۶
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۲۰
هیأت‌های بازرسی اجازه همکاری با ستادهای کاندیداها در انتخابات را ندارند
خارگ نیوز: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: اگر کسانی بخواهند خدشه به حریم انتخابات وارد کنند از مسیر قانونی جلوی آن را بگیریم.
به گزارش خارگ نیوز، حسن ابراهیمی پیش‌ از ظهر امروز در کارگاه آموزشی بازرسان حوزه انتخابیه کنگان، جم، دیر و عسلویه، اظهار داشت: رأی مردم ایمن‌کننده کشور است و آثار فراوانی در افکار عمومی دنیا و هم در جامعه خودمان دارد و انسجام و همدلی ایجاد می‌کند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه وظیفه مردم انتخاب افراد موردنظر خودشان است، افزود: دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات بر اساس وظیفه ذاتی قانونی در انتخابات عمل می‌کنند.

وی هیئت بازرسی را مکمل هیئت اجرایی و نظارت است، یادآور شد: قرار است ما با همدلی و همراهی یک انتخابات خوب برگزار کنیم و بر حسن اجرای آن نظارت و بازرسی داشته باشیم که انتخابات به انحراف کشیده نشده و باعث ابطال رأی مردم نشود.

ابراهیمی با تأکید براینکه ما باید امین مردم باشیم، گفت: هیأت‌های بازرسی اجازه همکاری با ستادهای کاندیداها و تبلیغ برای نامزدها را ندارند و اگر این‌گونه شد ظلم به دیگران و وجدان خودمان است و ما باید بی‌طرف باشیم.

وی افزود: اگر کسانی بخواهند خدشه به حریم انتخابات وارد کنند از مسیر قانونی جلوی آن را بگیریم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید