کد خبر : ۲۷,۶۳۸
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۱۷
پیشنهاد‌های ۷ گانه اتاق اصناف بوشهر برای حمایت از اصناف
خارگ نیوز: رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: این اتاق پیشنهاد‌هایی به ستاد استانی مدیریت کرونا برای حمایت از اصناف ارائه کرده است.
به گزارش خارگ نیوز، مصطفی گراشی رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر بیان کرد: در جلسه سی‌ام فروردین ستاد استانی مدیریت کرونا مشکلات واحد‌های صنفی در ایام یک شروع بیماری کرونا مطرح شد و اتاق اصناف برای حل بخشی از مشکلات پیشنهاد‌هایی را به ستاد ارائه کرد.
 
او افزود: معافیت و تخفیف مالیاتی سال‌های۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ متناسب با رسته‌های مختلف صنفی، معافیت از پرداخت یا تخفیف قابل توجه در حق بیمه سهم کارفرما به ویژه در کارگاه‌های کمتر از پنج نفر با توجه به ویژگی‌ها و زمان تعطیلی هر رسته و تخصیص تسهیلات بانکی کم بهره و دراز مدت با دوره تنفس طولانی و بدون مقررات دست و پاگیر اداری از جمله این پیشنهادها بوده است.
 
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر ادامه داد: تعویق اقساط وام‌های بانکی، کاهش تعرفه‌های آب و برق، امهال چک‌های برگشتی و بخشودگی اجاره بهای واحد‌های تجاری متعلق به واحد‌های دولتی یا موسسات عمومی غیر دولتی مانند هلال احمر، اداره اوقاف و امور خیریه، شهرداری‌ها و ...، دیگر پیشنهادهایی بوده که به ستاد مدیریت کرونای استان برای حمایت از اصناف ارائه شده است.
 
فعالیت گروه‌های شغلی۲، ۳ و ۴ در شهرستان‌های قرمز استان بوشهر از شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰  تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.
 
اکنون ۸ شهرستان از ۱۰ شهرستان استان بوشهر در شرایط قرمز هستند. اما در روزهای گذشته گاهی ۹ شهرستان هم قرمز بوده‌اند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید