کد خبر : ۲۶۸
۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۰۹
اعضای شورا دنبال حاشیه‌سازی بی‌مورد برای شهرداری نباشند
رئیس شورای اسلامی خارگ گفت: شهر در مسیر توسعه و پیشرفت گام بر می‌دارد و چوب لای چرخ اقدامات شهرداری گذاشتن و مانع پیشرفت شهر شدن، گناهی نابخشودنی و خیانت به مردم و شهر است.
مهدی بخشی سه‌شنبه شب در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به برگزاری اولین جلسه پیگیری مشکلات جزیره خارگ در سال جاری در استانداری بوشهر اظهار داشت : مدت ٢٠ماه از عمر شورای پنجم می‌گذرد اما همچنان مشکلاتی مانند مصوب شدن طرح جامع و ایاب و ذهاب کماکان پابرجاست که می‌طلبد همکارانم در شورای شهر تلاش جهادی در جهت حل مشکلات داشته باشند.


رئیس شورای اسلامی خارگ افزود: قطار مدیریت شهری به خوبی در حال حرکت است و پروژه‌های خوبی به تصویب اعضا شورا رسیده است و جا دارد بدون پرداختن به حاشیه‌ها کمک‌حال شهردار برای خدمات‌دهی بهتر به شهروندان باشیم.


وی بیان کرد:تحرکاتی در حال شکل گرفتن است که نشان می‌دهد افرادی از روند مثبت اجرای پروژه‌ها و خدمات‌دهی به شهروندان ناراحت و به دنبال ایجاد حاشیه و سنگ‌اندازی در مسیر پرسنل شهرداری هستند.


بخشی با اعلام اینکه شهرداری با تلاش‌های صورت گرفته به ثبات خوبی رسیده است،اضافه کرد: مطالبات پرسنل به صورت تمام و کمال پرداخت شده و همه آنها با انگیزه مشغول خدمات‌دهی هستند و اجازه نخواهیم داد افرادی که به دنبال منفعت شخصی و انتقام‌جویی هستند این همدلی و تلاش را کمرنگ کنند.


رئیس شورای اسلامی شهر خارگ خاطرنشان کرد: شهر در مسیر توسعه و پیشرفت گام بر می‌دارد و چوب لای چرخ اقدامات شهرداری گذاشتن و مانع پیشرفت شهر شدن، گناهی نابخشودنی و خیانت به مردم و شهر است.


وی اضافه کرد: توصیه می‌کنم اعضای شورا به جای حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد، در کنار شهردار و مجموعه شهرداری قرار گیرند و در روند رو به رشد شهر سهیم شوند.


بخشی افزود : بسیار واضح است که نهاد شهرداری نیز به مانند سایر نهادهای خدماتی خالی از اشکال نیست ولی شایسته است به جای سنگ‌اندازی و ایجاد اشکال‌های خلق‌الساعة به دنبال اصلاح و تسریع امور خدمات‌دهی باشیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید