کد خبر : ۲۶,۷۸۰
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ۱۸:۰۲
ترافیک در جاده‌های بوشهر روان است/ از سفر غیرضروری بپرهیزید
خارگ نیوز: رئیس پلیس راه استان بوشهر از مردم استان خواست از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و روز طبیعت را در خانه سپری کنند.
به گزارش خارگ نیوز، سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: رفت و امد خودروها در جاده‌های استان روان است و مشکلی از نظر ترافیکی نداریم.
 
او، ورود خودروهای شخصی غیربومی به استان را ممنوع عنوان کرد و از ساکنان استان بوشهر هم خواست از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و تا جایی که امکان دارد وارد جاده نشوند.
 
رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به حوادثی که در نوروز امسال رخ داده است، از رانندگان خواست با رعایت مقررات از بروز حوادث پیشگیری کنند.
 
ودرو
پاپری گفت: ۸۲ درصد تصادفات به علت سرعت و سبقت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو به دلیل استفاده از تلفن همراه، خستگی و خواب آلودگی رانندگان ناشی از طی کردن مسیرهای طولانی در ۳۰ کیلومتری مقصد رخ می‌دهد.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر هم پیش از این اعلام کرده بود، همزمان با ۱۳ فروردین روز طبیعت، بر تردد خودرو‌های باری و موتورسیکلت‌های حمل بار که مسافر سوار کنند، نظارت می‌کنیم و علاوه بر آن با توجه به شیوع ویروس کرونا در این دو سال محدودیت‌ها را هم اعمال خواهیم کرد.
 
بنا به گفته سردار خلیل واعظی، در روز طبیعت ورود به تفریح‌گاه‌ها وتفرج‌گاه‌هایی، چون پارک خائیز، لاور شرقی، جنگل عامری، چاهکوتاه و پارک منابع طبیعی سرکره دشتستان ممنوع است.
 
او، با بیان اینکه چهار شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، عنوان کرد: ۲۵۰ گشت انتظامی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه برای نظارت بر این شهرستان‌ها در آماده باش هستند و مسیر‌های منتهی بر نوار ساحلی را رصد می‌کنند.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید