کد خبر : ۲۶,۷۵۱
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ۰۹:۲۵
حضور ۲۵۰ گشت پلیس در شهرستان‌های نارنجی بوشهر/ جریمه ۵۰۰ هزارتومانی بیش از ۶ هزار خودرو
خارگ نیوز: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تا کنون ۶ هزار و ۴۲۵ خودرو به علت رعایت نکردن محدودیت کرونایی، ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند.
به گزارش خارگ نیوز، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: همزمان با ۱۳ فروردین روز طبیعت، بر تردد خودرو‌های باری و موتورسیکلت‌های حمل بار که مسافر سوار کنند، نظارت می‌کنیم و علاوه بر آن با توجه به شیوع ویروس کرونا در این دو سال محدودیت‌ها را هم اعمال خواهیم کرد.
 
او ادامه داد: در روز طبیعت ورود به تفریح‌گاه‌ها وتفرج‌گاه‌هایی، چون پارک خائیز، لاور شرقی، جنگل عامری، چاهکوتاه و پارک منابع طبیعی سرکره دشتستان ممنوع است.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه چهار شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، عنوان کرد: ۲۵۰ گشت انتظامی، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه برای نظارت بر این شهرستان‌ها در آماده باش هستند و مسیر‌های منتهی بر نوار ساحلی را رصد می‌کنند.
 
او بیان کرد: در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌ها تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود خودرو‌هایی با پلاک غیربومی در نظر گرفته شده است این گونه خودرو‌ها در صورت مشاهده ۵۰۰ هزارتومان اعمال قانون می‌شوند و خودرو‌های درون شهری نیز در صورت رفت و آمد در ساعت منع تردد ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: تا کنون ۳۷ هزار و ۹۱۶ خودرو در تردد شبانه  ۲۰۰ هزار تومان و ۶ هزار و ۴۲۵ خودرو نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید