کد خبر : ۲۵,۷۳۶
۲۰ تیر ۱۳۹۳ ۱۶:۴۵
در مراسمی گرشاسب گرشاسبی به عنوان معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری خارگ معرفی شد.
شهردار خارگ صبح امروز در مراسم معارفه معاون خدمات شهری شهرداری خارگ با حضور اعضای شورای شهر و مدیران و کارکنان شهرداری خارگ، اظهار کرد: ابتدا باید تشکر کنم از زحمات جناب دهقان که در طی مدت حضورشان در این سمت، به واقع تلاش فراوانی کردند در راستای پیاده‌سازی اهداف کلان شهری در خارگ داشتند.
 
احمد بارگاهی افزود: خوشبختانه شهرداری خارگ توانسته در مسیری قدم بگذارد که افق‌های روشنی را برای جامعه شهری این جزیره در سال‌های آتی متصور شویم و این مسئله قطعاً نیاز به همکاری و تلاش همه دوستان در شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: برنامه ما ایجاد تحولاتی عظیم در تمامی بخش‌های شهری خارگ و قدم برداشتن به سوی تعالی شهر است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و امیدوارم با وجود جناب گرشاسبی، این امر تسریع یابد و قطعاً با همدلی و کمک سایر همکاران، این امر محقق خواهد شد.
 
گرشاسب گرشاسبی نیز که پیش از این سابقه 17 سال حضور در پست‌های مختلف در شهرداری بوشهر، از جمله مدیر حراست شهرداری بوشهر را پرونده دارد، عنوان کرد: این توفیق نصیب بنده شد تا در خدمت مردم و همکاران عزیز در شهرداری خارگ باشیم و امیدوارم با همکاری هم بتوانیم خدمات مطلوبی را به این مردم ارائه دهیم.
 
وی افزود: تلاش ما در راستای پیشبرد برنامه‌های شهرداری خارگ خواهد بود و این برنامه‌ها شامل برنامه‌های کوتاه مدت است که خواست مردم و مسئولان و رضایتمندی آن‌ها در این زمینه را در اولویت قرار خواهیم داد و برنامه‌های درازمدت ما نیز طرح‌ها و پروژه‌هایی است که در آینده قطعاً روی آن‌ها بیشتر کار خواهیم کرد.
 
در پایان این مراسم حکم معاونت گرشاسب گرشاسبی قرائت، و به وی اهدا شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید