کد خبر : ۲۵,۷۳۳
۲۰ تیر ۱۳۹۳ ۱۶:۴۳
بخشدار ویژه خارگ، از حضور پزشکان متخصص در خارگ، در راستای بهبود شرایط درمانی، با همکاری بهداشت و درمان صنعت و نفت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد.
علی قاسمی صبح امروز در نشستی با حضور مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ، فرماندار بوشهر و دیگر مسئولان، به بررسی رفع موانع قرارداد سلامت پزشکی بومیان پرداخت و اظهار کرد: ما امیدواریم بتوانیم با قدم‌های مثبتی که در این زمینه برداشته‌ایم، یکی از معضلات مردم خارگ را برطرف کنیم.
 
بخشدار ویژه خارگ عدم دسترسی مردم به کلینیک‌های تخصصی به‌جز بیمارستان صنعت نفت را یکی از معضلات اصلی این جزیره عنوان کرد و افزود: بیمارستان صنعت نفت، به عنوان تنها بیمارستان این جزیره فعالیت می‌کند و هم بیماران شرکتی و هم افراد بومی را پذیرش می‌کند که با همکاری رئیس بهداشت و درمان و مدیریت عملیات عمومی خارگ، در جهت حمایت از بیماران خاص و اعزام هوایی بیمارانی که نیازمند مراقبت‌های ویژه هستند، بدون دریافت هزینه و به صورت رایگان به بیرون از جزیره منتقل خواهند شد.
 
وی اذعان داشت: در زمینه بهبود شرایط درمانی و تسهیل بیماران این جزیره برای استفاده از دکتران متخصص و مجرب و کاهش سفر و صرف هزینه گزاف به خارج از جزیره، با دکتر رئیسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر وارد مذاکره شدیم.
 
 قاسمی ادامه داد: از طرفی دکتر لشکری، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ نیز با تهران رایزنی‌های را انجام دادند و موافقت گردیده است که تحت قرارداد سلامت پزشکی، بین دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان صنعت نفت خارگ منعقد گردد تا مردم نیز بتوانند از درمان مورد نیاز با پرداخت هزینه کم و بهره‌گیری از پزشکان متخصص در این جزیره بهره‌مند شوند.
 
فرماندار بوشهر نیز در پایان این نشست عنوان کرد: به شخصه به بحث سلامت ورود پیدا خواهیم کرد و ما نیز امیدواریم مردم خارگ از این خدمات ویژه بهره‌مند شوند و هدف ما نیز بهبود شرایط سلامت برای عموم مردم است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید