کد خبر : ۲۵,۷۲۵
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۲۴
خارگ نیوز: معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خارگ گفت: موارد انگیزشی برای حضور معلمان در خارگ کم است و باید مورد بررسی قرار گیرد.
 محمد عبدی صبح امروز در دیدار با مسئولان جزیره خارگ اظهار داشت: در زمینه نوسازی مدارس خارگ، بیش از 60 درصد این مدارس بالای 60 سال ساخت هستند و نیاز به تخریب و بازسازی دارند.
 
وی افزود: آخرین مدرسه‌ای که در این جزیره ساخته شده است، در سال 85 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. هرچند عزیزان ما در پایانه‌های نفتی کمک‌هایی می‌کنند، اما این کمک‌ها در سطح تعمیر مدارس است و این مدارس نیاز به بازسازی دارند.
 
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خارگ با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش خارگ تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات، منازل سازمانی در خارگ است و با توجه به اینکه محلی برای اجاره منزل برای کارکنان نیست، نیاز است که منازل سازمانی برای معلمان فراهم شود. که البته منازل موجود عمر طولانی دارند و فرماندار بوشهر در سفر گذشته از آن‌ها بازدید کردند و وضعیت سخت و دشوار آن‌ها را از نزدیک دیده‌اند.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: مشکل دیگر، هزینه‌های اداری است که در این جزیره بسیار بالاتر از شهرهای دیگر است و امیدوارم برای هزینه‌های اداری سهم ویژه‌ای در نظر گرفته شود.
 
عبدی متذکر شد: با توجه به سختی‌های خارگ، موارد انگیزشی برای حضور معلمان در خارگ کم است و شرایط حقوقی خارگ با شهرهای همجوار در شرایطی یکسان است و این باعث شده تا آن‌ها با توجه به خرج بالای زندگی در خارگ، آن‌ها تمایلی برای حضور در این جزیره نداشته باشند و امیدوارم در این خصوص نیز چاره‌ای اندیشیده شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید