کد خبر : ۲۵,۶۹۸
۲۰ مهر ۱۳۹۳ ۱۵:۵۶
پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع خارگ به مناسبت هفته دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند.
فرمانده بسیج سپاه ثارالله خارگ شامگاه شنبه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس خارگ رشادت‌های آنها را ستود و اظهار کرد: باید به آنها که جانشان را در راه میهن فدا کردند درود گفت و تشکری ویژه کرد.
 
کریم دانش‌آموز با اشاره به حماسه قهرمانانه مردم خارگ در جنگ تحمیلی افزود: برنامه‌های متعددی برای بزرگداشت این رشادت‌ها اجرا شد و خوشحالیم که هم مسئولان و هم مردم به مراسم این هفته توجهی ویژه داشتند.
 
وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های این هفته در راستای زنده‌نگه داشتن خاطرات و یادآوری حماسه و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس بوده است، عنوان کرد: دعوت از جانبازان و آزادگانی که امروز در این مراسم حضور دارند در راستای ارزش‌گذاری به این عزیزان بوده است.
 
فرمانده بسیج سپاه ثارالله خارگ ذکر کرد: هدف، تقدیر و تجلیل از تمامی ایثارگران است و اگر امروز در خدمت عده‌ای از این عزیزان هستیم اما قطعاً رشادت‌های هیچ یک از آنها را فراموش نخواهیم کرد و پیروزی در جنگ را مدیون همه آنها هستیم.
 
لازم به ذکر است که در این مراسم علاوه بر تقدیر از پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع خارگ، مراسم تجلیل از ائمه جمعه و جماعات خارگ نیز همزمان با این مراسم برگزار شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید