کد خبر : ۲۵,۴۱۳
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۳:۴۱
امام جمعه خارگ گفت: در جبهه‌های اقتصادی و فرهنگی نیز باید پاسدار ارزش‌های انقلاب و اسلام بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسی کمالی سه‌شنبه شب در دیدار با پاسداران و مسئولان جزیره خارگ به مناسبت اعیاد شعبانیه، ضمن تبریک این اعیاد، اظهار داشت: همه پاسدار هستیم و هر کدام در جبهه‌ای پاسدار این انقلاب و اسلام هستیم و این برای ما افتخار است.
 
وی افزود: برخی از دوستان در زمینه اقتصادی، برخی در جبهه فرهنگی و برخی در جبهه نظامی، پاسدار ارزش‌های انقلاب هستند و پاسداری همان کاری بود که امام حسین (ع) انجام داد و رهبر نیز اشاره داشتند که پاسداری در تمام عرصه‌ها با جهاد مضاعف قابل انجام است.
 
امام جمعه خارگ عنوان کرد: امام حسین (ع)، در تمام افراد بشر و حتی در بین ائمه، یک استثناء بود و در واقع ایشان با دل انسان‌ها کار دارد و به روایتی، امام حسین (ع) حرارتی است که در دل انسان‌ها قرار می‌گیرد و گواه این موضوع، عزاداری‌های خودجوش مردم از اوایل محرم است.
 
وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع)، مخصوص شیعیان نیست و در واقع اهل سنت و دیگر ادیان هم ایشان را قبول دارند و برای ایشان عزاداری می‌کنند و می‌دانند که اگر به ایشان متوسل بشوند، دست خالی باز نمی‌گردند و لذا ما هم اگر می‌خواهیم اسلام را گسترش دهیم، باید از طریق امام حسین (ع) و از طریق دل‌ها آن را گسترش دهیم.
 
کمالی تصریح کرد: امام حسین (ع) پاسدار اسلام ناب بودند و ما هم پاسدار انقلابی ناب هستیم که اسلام ناب را ترویج می‌دهد و هدف همه ما همان هدف امام حسین (ع) است. امیدواریم همه پاسدار این انقلاب باشیم و آن را به نسل‌های آینده برسانیم و اگر نیت خود را خالص کنیم، در آخرت به عنوان حافظ اسلام شناخته خواهیم شد و این نعمتی است که نصیب هر کس نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید