کد خبر : ۲۵,۴۱۱
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۳:۳۹
سربازان نیروی دریایی ارتش خارگ، به مناسبت روز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، مورد تجلیل قرار گرفتند.
حجت الاسلام علی مرادی، صبح امروز در مراسم جشن میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) که با شرکت فرماندهان، مسئولان و کارکنان پایگاه دریایی خارگ در مسجد امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز بزرگ و والایی است و علی‌اکبر (ع)، سیمای آینه‌ تمام نمای پیامبر اکرم (ص) و الگویی برتر برای جوانان بوده‌اند.
 
رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی خارگ تصریح کرد: حضرت علی‌اکبر (ع)، مایه سربلندی و افتخار اهل‌بیت و مسلمانان است و در اهمیت جوانی همین بس که در عالم آخرت اولین سوالی که از انسان می‌پرسند، چگونگی استفاده از نعمت جوانی است.
 
وی عنوان کرد: جوانی سرمایه عظیمی است که خداوند به بندگان خود عطا کرده و همانطور که امام علی (ع) فرمودند که دو چیز فضیلت و برتریشان شناخته نمی‌شود، مگر وقتی که از دست رفتند و زمانی قدرش را خواهیم دانست که دیگر فایده‌ای ندارد چون از دست رفته؛ یکی جوانی است که وقتی از دست دادیم تازه درک می‌کنیم چه بوده و دیگری سلامتی است که اگر به کوچکترین بیماری‌ دچار شویم، شب و روزمان را از ما می‌گیرد و قدر سلامتی را آنگاه می‌دانیم.
 
مرادی با اشاره به اهمیت استفاده از فرصت‌های جوانی در راستای افزایش اندوخته‌های معنوی خاطرنشان کرد: جوانان باید از فرصت طلایی جوانی استفاده کرده و در جهت اعتلای روحی و معنوی قدم بردارند تا باعث رضایت خدای تعالی و افتخار خود و خانواده‌هایشان شوند.
 
در پایان این مراسم، به 20 تن از افسران وظیفه و سربازان نمونه پایگاه دریایی ارتش خارگ، جوایزی اهدا و از دیگر افراد تجلیل به عمل آمد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید