کد خبر : ۲۵,۴۰۸
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۳:۳۷
رئیس اداره آموزش و پرورش خارگ از پیگیری برای حل مشکل استفاده از بیمه طلایی فرهنگیان در خارگ خبر داد.
عباس امید صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خارگ اظهار کرد: در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده شده است، امیدواریم بتوانیم با حرکتی رو به جلو در زمینه آموزش و پرورش در این امر سهیم باشیم.
 
وی افزود: باید تقدیر کرد از مجموعه 170 نفری آموزش و پرورش خارگ که همواره با جان و دل تلاش می‌کنند تا چراغ علم و دانش را در این منطقه روشن نگاه دارند و کسب رتبه‌‌های برتر آموزشی توسط آن‌ها، گواه این موضوع است و از زحمات رئیس سابق آموزش و پرورش خارگ که در این زمینه تلاش‌های بسیاری داشتند نیز تشکر می‌کنیم.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش خارگ عنوان کرد: تشکر می‌کنم از مسئولین محترم به ویژه امام جمعه محترم که همواره دغدغه آموزش و پرورش را داشته‌اند و پیگیر مسائل هستند و مدیریت عملیات عمومی، بخشدار و شهردار محترم نیز کمک ویژه‌ای در بهبود شرایط آموزش منطقه داشته‌اند و این جای تقدیر دارد که همه مسئولین دغدغه مسائل آموزشی و پرورشی را دارند.
 
وی با بیان اینکه شرایط برخی از منازل مسکونی فرهنگیان مطلوب نیست، خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایط این منازل به گونه‌ای فراهم شود تا بتوانیم از همه این منازل بهره ببریم و با توجه به مشکلات عدیده‌ای که این منازل دارند، نیاز به تعمیرات و نوسازی کلی است و امیدواریم مانند منازل سیل زده فرهنگیان، به این منازل نیز توجه شود.
 
امید با اشاره به اینکه از مدیرکل نوسازی برای دیدن وضعیت مدارس خارگ برای حضور در جزیره دعوت کرده بودیم، بیان داشت: امروز مدیرکل نوسازی و مدیرکل سازمان بودجه مدارس قصد حضور در خارگ را داشتند که با توجه به شرایط سخت ایاب و ذهاب به جزیره این امر میسر نشد، اما وعده کردند که تا پایان خرداد ماه در این منطقه حضور یابند و از نزدیک شاهد وضعیت مدارس باشند.
 
وی اذعان کرد: از سازمان آموزش و پرورش خارگ درخواست کرده‌ایم تا برای حل مشکل ایاب و ذهاب فرهنگیان که گاهاً چندین روز بنا به شرایط جوی در بیرون از جزیره قرار می‌گیرند، چاره‌ای بیاندیشند تا فرهنگیان عزیز با دغدغه کمتری در این زمینه تردد کنند.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش خارگ تصریح کرد: در مورد کارت بیمه طلایی فرهنگیان نیز عملاً در خارگ هیچگونه استفاده‌ای ندارد و از این رو مترصد این هستیم تا از طریق رایزنی با بخشدار محترم و قراردادهای لازمه، این موضوع را حل کنیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید