کد خبر : ۲۵,۳۹۶
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۳:۲۰
امام جمعه موقت خارگ گفت: امام خمینی اسلام نابی را که در لای کتاب‌ها خاک می‌خورد، به میان مردم و جامعه آورد.
حجت ‎الاسلام سید مجتبی قادری ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، با بیان روایتی از امام جواد (ع) اظهار کرد: مومن در زندگی سه خصلت باید داشته باشد، یکی اینکه کاری را که آغاز کرد، در آن از جانب خداوند توفیق بخواهد و در پیشبرد کارها، به ویژه برای ما که مسئولیتی داریم، باید توفیق خدمت به مردم و اجرای مناسب برنامه‌ها را بخواهیم.
 
وی افزود: دومین خصلت این است که واعظ درونی باشیم، یعنی خودمان عملکرد خودمان را تحلیل و بررسی کنیم و آن را بسنجیم و نقاط ضعف خود را ترمیم کنیم و هیچگاه سعی در توجیه نقاط ضعف خود نداشته باشیم.
 
امام جمعه موقت خارگ عنوان کرد: سومین خصلت این است که اگر با انتقاد و پیشنهادی برخورد کردیم، آن را قبول کنیم و انشاءالله ما در مجموعه خود انتقادپذیر باشیم و این نشانه یک مدیر خوب است، اگر دیدیم کسی به ما انتقاد نمی‌کند باید بدانیم و ناراحت شویم که حتماً رفتار ما به گونه‌ای بوده است که افراد زیردست ما و مردم، احساس تعامل با ما ندارند.
 
وی با اشاره به نقش بزرگ امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: امام راحل حق بزرگی به گردن ملت دارند و ایشان خدمت بزرگی به اسلام ناب که در گوشه کتاب خانه‌ها و در لای کتاب‌ها خاک می‌خورد، کردند و آن را به جامعه و به میان مردم آوردند.
 
قادری تصریح کرد: به حمدالله امروز شاهد هستیم که پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است و اگر نگاهی به حال و روز ابرقدرت‌ها و درگیری‌های داخلی سایر کشورها بیاندازیم، به نقش بزرگ امام خمینی (ره) و قدرت ایران پی می‌بریم.
 
وی گفت: بزرگی مقام امام خمینی (ره)، می‌طلبد که برنامه‌هایی که هم در جزیره خارگ و هم در کاروان زائرینی که به حرم مطهر ایشان در تهران اعزام می‌شوند، به گونه‌ای باشد که در خور شان ایشان باشد و در این زمینه همه دوستان باید نهایت تلاش خود را انجام دهند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید