کد خبر : ۲۵,۳۹۲
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۳:۱۱
مسئول واحد فرهنگ و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی خارگ از اجرای برنامه‌های ویژه در سالروز ولادت امام علی(ع) و وفات حضرت زینب(س) در این دانشگاه خبر داد.
حجت‌الاسلام محمد کوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارگ اظهار کرد: ماه رجب یکی از پرفضیلت‌ترین ماه‌های خداوند است که در آن برکات زیادی برای بندگانش قرار داده است و در این ماه مناسبت‌های ویژه‌ای نیز وجود دارد که سعی ما بر این بود تا از این مناسبت‌ها بهترین بهره را ببریم.
 
وی افزود: در این ماه و همزمان با روز معلم، برنامه‌ای ویژه برای تقدیر از معلمان برتر جزیره که به واقع پرورش‌دهندگان اصلی جامعه هستند، تدارک دیدیم و همچنین اختتامیه مراسم ویژه طرح تربیتی و فرهنگی شهاب را نیز با همکاری دفتر امام جمعه برگزار کردیم.
 
مسئول واحد فرهنگ و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی خارگ عنوان کرد: همزمان با ولادت امام علی (ع) و روز مرد، برنامه‌ای ویژه با حضور دانشجویان و مسئولان اجرا شد که علاوه بر دعوت از سخنرانان ویژه در این مراسم، گروه موزیک سنتی متشکل از دانشجویان، اجرای تئاتر و مسابقات مهیج از دیگر برنامه‌هایی اجرایی در آن بود.
 
وی عنوان کرد: برای وفات حضرت زینب (س) نیز مراسم عزاداری و برگزاری ادعیه مختلف با حضور حداکثری دانشجویان برپا شد، همچنین با توجه به روز بزرگداشت شاعران بزرگی چون فردوسی و حکیم عمر خیام سعی خواهیم کرد که برنامه‌ای ویژه نیز برای پاسداشت از این بزرگان عرصه ادبی کشور در روزهای آتی برگزار کنیم.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید