کد خبر : ۲۵,۳۹۱
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۳:۱۱
در جشنی که به همت کمیته امداد امام خمینی خارگ برگزار شد، از حامیان ایتام در خارگ تجلیل شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی خارگ صبح امروز در نشست تجلیل از حامیان ایتام جزیره خارگ، با تقدیر از این افراد عنوان کرد: تشکیل کمیته امداد، یکی از حرکت‌های بزرگ امام خمینی در تحقق انقلاب مستضعفان و حمایت از محرومان بود و ما نیز از تمامی خیرین عزیز، امام جمعه و سایر مسئولان که در این راه گام برداشته‌اند، کمال تقدیر را داریم.
 
نورالله کهوری‌زاده افزود: طرح اکرام ایتام از سال 87 و با هدف رسیدگی و حل نیازهای مادی و معنوی فرزندان محروم از نعمت پدر آغاز شد و تاکنون به صورت مستمر و فراگیر در حال اجرا بوده است.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی خارگ بیان داشت: هدف از برگزاری این طرح، کسب رضایت الهی و احیای سنت حسنه پیامبر اکرم (ص) و دیگر ائمه، مبنی بر یتیم‌نوازی بوده و ارتقاء سطح زندگی، عزت و امید را در بین ایتام افزایش می‌دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: حامیان ایتام ما در سطح جزیره خارگ، 176 تن هستند و این در حالی است که این تعداد، علاوه بر خیرین ما در خارج از جزیره هستند و ما در سطح استان و کشور نیز خیرینی داریم که در این امر مقدس به ما کمک می‌کنند و اگر حضور این عزیزان و کمک‌های آنان، امام جمعه، رئیس شورای، شهردار، بخشدار، مسئولان نفتی، شرکت پتروشیمی و سایر ادارات نبود، ما قطعاً در اجرای این طرح موفق نبودیم.
 
کهوری‌زاده تصریح کرد: همدلی، کمک و همکاری همه خیرین عزیز در این جزیره موجب شد تا عملکرد کمیته امداد امام خمینی خارگ نیز نسبت به سایر شهرستان‌ها و ادارات تابعه استان، عملکردی مطلوب باشد و در جشن نیکوکاری نیز با همت شما عزیزان، مقام اول استان را به دست آوریم.
 
در پایان این جشن، از حامیان برتر ایتام خارگ تجلیل به عمل آمد و حضور محمدصادق ترجمان با سه سال سن در جمع حامیان، یکی از نکات جالب این برنامه بود، که گفته می‌شد مدت دو سال است که در جمع خیرین حضور دارد و شاید کوچک‌ترین حامی ایتام در استان و کشور به شمار برود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید