کد خبر : ۲۵,۳۸۸
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۳:۰۹
بخشدار ویژه خارگ گفت: حضور گردشگران، زمینه انتقال فرهنگ خارگ را به سایر نقاط کشور فراهم خواهد کرد.
علی قاسمی صبح امروز در جمع مسئولان خارگ با اشاره به تلاش همه مسئولان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال اظهار کرد: ما این نشست را در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از ارکان فرهنگی منطقه قرار دادیم تا از ابتدا کار را محکم آغاز کنیم و برای تحقق شعار سال باید مجاهدانه و مجدانه تلاش کنیم، چراکه تلاش مسئولان، زمینه‌ساز تحقق این امر خواهند بود.
 
وی افزود: ما باید از تجارب گذشته بیاموزیم و آینده را با چشمی باز بنگریم و با آگاهی کامل به استقبال آن برویم. در ابتدای سال شاهد حضور بیش از سه هزار زائر راهیان نور بودیم و جا دارد در این زمینه از تلاش تمامی مسئولان که همکاری کردند تشکر کنیم ضمن اینکه فرمانده سپاه پاسداران نیز رضایتمندی خود را از این امر ابلاغ کرد.
 
وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع عنوان کرد: این مسئله‌ای بسیار مهم است که باید در سطح ادارات جزیره پیاده شود و ابتدا از خود شروع خواهیم کرد و به دیگر مسئولان نیز توصیه می‌کنم که این امر را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
قاسمی با اشاره به آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بیان کرد: جا دارد مدیرانی که درآمد مکفی دارند، با انصراف از طرح هدفمندی یارانه‌ها، زمینه‌ساز رفاه نسبی خانواده‌های کم درآمد شوند.
 
وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در زمینه تردد مسافران در پایان ایام تعطیلات، با توجه به مشکلات فنی شناورهای دریایی افزود: بنده از طرف خود و مسئولان ارشد استان و منطقه، از تمام مردم پوزش می‌خواهم و در راستای جبران این مشکلات، که مشکلات عدیده‌ای را ناخواسته در سطح استان و منطقه به وجود آورد گام خواهیم برداشت.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید