کد خبر : ۲۵,۳۸۷
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۳:۰۸
امام جمعه خارگ گفت: در زمینه اقتصاد، خارگ شاهرگ و قلب اقتصادی کشور است.
حجت‌الاسلام موسی کمالی صبح امروز در نشست مشترک مسئولان جزیره خارگ با تبریک سال نو اظهار کرد: در ابتدای سالی که مقام معظم رهبری آن را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام کردند، تصمیم گرفتیم دور هم جمع شویم و با همدیگر در رکاب ایشان باشیم و هر آنچه را که ایشان امر فرمودند، اجرا کنیم.
 
وی افزود: در زمینه اقتصاد، خارگ شاهرگ اقتصادی و قلب اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در زمینه فرهنگ نیز که بحثی مهم تلقی می‌شود و مقام معظم رهبری فرمودند که با اینکه اقتصاد مهم است اما فرهنگ مهمتر از اقتصاد است، ما این نشست را در دانشگاه آزاد به عنوان یکی از ارکان فرهنگی جامعه قرار دادیم.
 
امام جمعه خارگ بیان داشت: عزم ملی یعنی اینکه با هر تفکری که فرد دارد، به رونق کشور کمک کند و ما نیز او را در این زمینه یاری دهیم و او را پس نزنیم، ایشان در زمان انتخابات نیز فرمودند که اگر با انقلاب نیستید و اسلام را هم قبول ندارید، اما ملی باشید و بیایید رای دهید.
 
وی تصریح کرد: مدیریت جهادی هم یعنی کار کنیم بدون انتظار مزد و تشکر و سعی کنیم این شعار تحقق یابد و انشاالله از این پس هر ماه یکبار گرد هم جمع خواهیم شد تا این شعار را تا زمان تحقق آن برای خود تکرار کنیم و ببینیم کجای کار هستیم و انشاالله هر بار یکی از عزیزان میزبان خواهند بود.
 
کمالی با تاکید بر حفظ اتحاد و وحدت خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که مقام معظم رهبری بسیار بر آن تاکید داشتند اتحاد است اختلاف سلیقه همیشه هست و لازمه پیشرفت است اما نباید باعث فاصله گرفتن و دور شدن از هم بشود و اگر می‌خواهیم رهبرمان از ما راضی باشد، با هم و در کنار هم باشیم و باید در مقابل دشمن سرسختانه ایستاد و در مقابل همدیگر رحیم و با گذشت باشیم تا انشاالله بتوانیم خواسته‌های مقام معظم رهبری را اجرا کنیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید