کد خبر : ۲۵,۳۸۵
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۳:۰۷
رئیس آموزش و پرورش خارگ گفت: آموزش و پرورش خارگ موفق شده است در طرح استانی باقرالعلوم مقام اول را کسب کند.
سید مهدی کازرونی سنگی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خارگ اظهار کرد: در سال گذشته با وجود مشکلات فراوان مالی، اداره آموزش و پرورش خارگ بسیار خوب درخشید و در رتبه‌های بالا قرار گرفت.
 
وی افزود: این در حالی است که در سال جدید نیز، امروز موفق شدیم در طرح باقرالعلوم که در زمینه نوآوری و خلاقیت در سطح استان برگزار شد، مقام نخست را کسب کند که این مسئله جای تقدیر دارد.
 
رئیس آموزش و پرورش خارگ بیان کرد: متأسفانه هر بار که به نوسازی مراجعه می‌کنیم می‌گویند شما از نفت کمک بگیرید و سراغ نفت که می‌رویم می‌گویند از نوسازی بگیریم و خواهش ما این است که اگر نفت نمی‌تواند در این زمینه اقدامی انجام دهد، بصورت کتبی به ما اعلام کند که هیچگونه مسئولیتی در قبال مدارس خارگ ندارد و هیچ اقدامی صورت نخواهد داد تا ما آن را در نوسازی مدارس پیگیری کنیم.
 
وی اشاره کرد: در زمینه آموزشی ما مرتباً در حال ترقی و پیشرفت هستیم که کسب رتبه‌های برتر سال‌های اخیر گویای این امر بوده است و این روند را ادامه خواهیم داد.
 
کازرونی سنگی با اشاره به مشکلات مالی بسیار این اداره خاطرنشان کرد: ما امیدواریم بتوانیم ساختمان قدیمی آموزش و پرورش خارگ را که در حال حاضر بصورت بلااستفاده مانده است و هر روز بیشتر تخریب می‌شود اجاره دهیم تا لااقل مخارج آموزش و پرورش برای خرید برگه و دیگر ملزومات فراهم شود.
 
وی اذعان کرد: مشکلاتی از قبیل ایاب و ذهاب بسیار زیاد است و اگر همکاری تمامی مسئولان نبود، ما موفق نبودیم و امیدوارم این مشکلات رفع شود و شاید مشکل خارگ نفت باشد، که اگر نفت نبود، اینگونه مسئولان استان ما را برای گرفتن سهم‌مان به سمت نفت سوق نمی‌دادند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید