کد خبر : ۲۵,۳۸۳
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۳:۰۶
عضو شورای شهر خارگ گفت: در 6 ماهه نخست سال گذشته تنها 3 میلیون تومان بودجه برای آموزش و پرورش خارگ در نظر گرفته شد.
 جمشید شیخ‌زاده صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خارگ اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال گذشته تنها 3 میلیون تومان بودجه در اختیار آموزش و پرورش خارگ قرار گرفت که این هزینه پول کاغذهای مورد استفاده ما هم نمی‌شد.
 
وی افزود: برای اداره‌ای که در سال‌های اخیر توانسته است رتبه‌های برتر استانی را کسب کند و این همه فعال بوده است، متاسفانه این بودجه بسیار کم است و امیدواریم مسئولان با نگاه ویژه‌تری به خارگ بنگرند.
 
رئیس حراست آموزش و پرورش خارگ تصریح کرد: ما در حال حاضر 4 مینی‌بوس داریم که با توجه به عدم توانایی برای به‌کارگیری نیروی انسانی و عدم پرداخت بیمه، تنها یکی از آن‌ها فعال است و سه تای دیگر در حال خاک خوردن و در حال تخریب است و پیشنهاد ما این است که آنها اجاره داده شوند تا از این محل بتوانیم قسمتی از مخارج اداره آموزش و پرورش خارگ را تامین کنیم.
 
وی افزود: برنامه بزرگداشت روز معلم را از 7 تا 11 اردیبهشت ماه خواهیم داشت و برای آن برنامه‌ریزی‌های لازمه صورت گرفته است و علاوه بر آن درخواست استفاده از خدمات رفاهی ورزشی شرکت نفت را برای فرهنگیان داریم و همچنین تعمیر منازل 28 دستگاه را از مدیریت عملیات عمومی خارگ تقاضامندیم.
 
این مسئول بیان داشت: امیدواریم در صورت تخریب و بازسازی مدارس، با توجه به زمان باقیمانده تا سال تحصیلی جدید، این کار به موقع صورت گیرد و همچنین در زمینه اختصاص پهنای باند رایگان به مدارس و تعمیر سرویس‌های بهداشتی مدرسه شهدا توسط شهرداری که قرار بود در سال گذشته صورت گیرد، تاکنون اقدامی نشده است و امیدوارم با همکاری هر کدام از شرکت‌های نفتی برای تامین یک دستگاه رایانه، مشکل سیستم‌های رایانه‌ای مدارس ما نیز برطرف شود.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید