کد خبر : ۲۵,۳۶۴
۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۲۲:۵۵
بخشدار ویژه خارگ گفت: راهیان نور خارگ در طول سال استمرار خواهد داشت.
علی قاسمی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های مذهبی ایام فاطمیه در خارگ، اظهار داشت: 12 فروردین روز بزرگی است که تمام مردم به جمهوری اسلامی ایران؛ نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر رای دادند و ما نیز این روز را تبریک می‌گوییم.
 
وی با اشاره به برنامه‌های مهم صورت گرفته در سال 92 اذعان داشت: ما در سال 92 شاهد دو حماسه سیاسی بودیم که این با حضور حداکثری مردم همراه بود و مقام معظم رهبری خط مشی ما برای سال 93 را نیز ترسیم   کردند.
 
بخشدار ویژه خارگ با اشاره به راهیان نور خارگ، بیان داشت: میزبانی از زائران راهیان نور در خارگ به خوبی صورت گرفت و با استقبال چشمگیری همراه بود و در این زمینه باید از تمامی ارگان‌ها به ویژه فرمانده ناوتیپ ذوالفقار و بسیج ثارالله تشکر کرد که زحمات زیادی در این زمینه متحمل شدند.
 
وی تصریح کرد: امیدواریم این برنامه فرهنگی در طول سال نیز استمرار داشته باشد و یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران نیز انتقال فرهنگ مقاومت، رشادت، دلاوری و دستاوردهای شهیدان به نسل‌های آینده است و ما نیز در برنامه خود استمرار این برنامه به‌صورت مداوم را قرار داده‌ایم.
 
این مسئول اضافه کرد: رهبری تلاش مسئولان و مدیریت جهادی آن‌ها را لازمه موفقیت در عرصه فرهنگ و اقتصاد دانسته است و حضور مردم در هر دو عرصه برای پیروزی لازم است و امیدواریم ما نیز با همکاری مسئولان بتوانیم گام‌های مؤثری در این زمینه برداریم.
 
قاسمی خاطرنشان کرد: در عرصه فرهنگ باید برنامه‌ریزی مدونی صورت گیرد تا فاصله‌های ایجاد شده کاهش یابد و باید با اتکا به مردم و امام جمعه که همیشه پیشگام عرصه فرهنگ ناب محمدی بوده‌اند، آنچه که مدّنظر مقام معظم رهبری است، تحقق یابد.
 
وی ادامه داد: افراط و تفریط یکی از مشکلات این حوزه است که باید همه مسئولان با برنامه‌ریزی‌های مدونی که انجام می‌دهند توازن را برقرار و آن را مدیریت کنند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید