کد خبر : ۲۵,۲۵۱
۱۵ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۴۶
بخشدار ویژه خارگ گفت: از آنجا که زنگ انقلاب با بستن شیرهای نفت در خارگ زده شد، لذا باید توجهی ویژه به برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های شادی این ایام در خارگ کرد.
 علی قاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: فجر منشاء آزادگی است و به عنوان الگو و سمبل اقتدار ایران محسوب می‌شود و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف مرهون زحمات و خون‌های زیادی است که شهیدان و جانبازان ایران اسلامی با تحمل سختی‌های زندان و شکنجه‌های رژیم شاهنشاهی در راه پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحمل کردند.
 
وی تصریح کرد: این موفقیت و پیروزی در وهله نخست با پیروی از پیامبر اکرم (ص) که همواره نماد وحدت و سرچشمه برکت محسوب می‌شوند و سپس با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت و این انقلاب نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران بر پایه استقلال شکل گرفته است.
 
بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه دهه فجر طلوع دوباره اسلام است و زمان رهایی ایران اسلامی از یوغ استکبارگران محسوب می‎شود، افزود: دهه فجر متعلق به همه مردم است و همین مردم همواره پشتوانه محکمی برای انقلاب خود بوده‌اند و با تمام درایت خود، در هر چه بهتر برگزار شدن آن خواهند کوشید و تمامی دستگاه‌ها نیز موظفند در برگزاری هر چه بهتر آن بکوشند.
 
قاسمی عنوان کرد: همانگونه که زنگ پیروزی انقلاب اسلامی از این جزیره و با بستن شیرهای نفت و جلوگیری از صدور آن زده شد، لذا باید توجه ویژه‌ای در زمینه برپایی این جشن در جزیره مقاوم خارگ شود و همه باید با همکاری یکدیگر در این زمینه بکوشیم.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن و کوچک نشان دادن حضور مردم در این ایام است، خاطر نشان کرد: مردم قطعاً دوباره به حضور پرشور خود حمایت خود را از نظامشان نشان خواهند داد و مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد و با حضور پررنگ خود، پاسداری از این انقلاب را به جهانیان اثبات خواهند کرد.
 
قاسمی به بیان موفقیت‌های ایران در بعد از انقلاب اسلامی عنوان کرد: پس از انقلاب ما در همه زمینه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی، نظامی، هسته‌ای، پزشکی، فضایی و دیگر زمینه‌ها رشد چشمگیری داشته‌ایم  و این‌ها مرهون خون شهداست و ما نیز وظیفه داریم از خون شهیدان پاسداری کنیم و با تشکیل کمیته‌های مختلف، برنامه ریزی بهتری برای این دهه انجام دهیم و زمینه را برای حضور حداکثری مردم در این جشن فراهم سازیم و در راستای انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل سوم کوشا باشیم.
 
وی با ذکر این مسئله که هر ساله وظیفه برگزاری این جشن به عهده یکی از سازمان‌ها گذاشته می‌شود گفت: امسال با درایتی که شرکت‌های نفتی و عملیات عمومی داشته‌اند، مسئولیت برگزاری آن را بر عهده روابط عمومی عملیات عمومی خارگ قرار می‌دهیم و از زحمات چندین ساله جناب جمشید شیخ زاده به عنوان مسئول برگزاری آن تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید