کد خبر : ۲۵,۲۵۰
۱۵ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۴۵
معاون شهردار خارگ گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش و مشکلات متعدد در مدارس خارگ، تجهیز و رفع مشکلات مدارس از دغدغه‌های شهرداری خارگ است.
محسن دهقان صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش خارگ اظهار داشت: هزینه تعمیرات سرویس‌های بهداشتی تا هفته آینده برآورد هزینه خواهد شد و پس از آن پیمانکار اجرایی آن تعیین و تعمیر و ساخت آن آغاز خواهد شد.
 
وی در ارتباط با آسفالت‌سازی محوطه مدارس گفت: برای انجام این کار با توجه به کمبود لوازم موجود، منتظر خریداری آن‌ها بودیم که تانکر قیر خریداری شده است و آسفالت لازم نیز به زودی تهیه خواهد شد و اگر مسئولین پایانه‌های نفتی خارگ برای انتقال این لوازم با همکاری کنند، با رسیدن مصالح و قیر مشکلی نخواهیم داشت و این پروژه نیز آغاز به کار خواهد کرد.
 
معاون شهردار خارگ در خصوص هوشمندسازی برخی از مدارس خاطرنشان کرد: با توجه به عدم و کمبود نقدینگی، برای پرداخت مصوبه 15 میلیونی در این زمینه کمی دچار مشکل شده‌ایم، اما در آینده‌ای نزدیک پیگیر این موضوع خواهیم بود.
 
وی افزود: برای کانال‌کشی برای آب شرب نیز اقدامات لازم را با همکاری آموزش و پرورش انجام خواهیم داد و خواهش ما از آموزش و پرورش خارگ این است که مدیران مدارس برای کمک رسانی از طریق شهرداری از طرف بخشداری و شورای آموزش و پرورش وارد عمل شوند و جداگانه با ما مکاتبه نکنند هر چند ما در برخی از این موارد درخواست‌های آنان را انجام داده‌ایم، اما خوشحال خواهیم شد این کمک‌ها در قالب مصوبات این جلسات باشد.
 
رئیس حراست آموزش و پرورش خارگ نیز در این جلسه اظهار کرد: ابتدا باید همزمانی این هفته با هفته وحدت را به فال نیک گرفت و هر دو را تبریک می‌گوییم و امیدوارم با همفکری و همدلی و اتحاد بتوانیم مشکلات و موانع را برطرف کنیم.
 
جمشید شیخ‌زاده با اشاره به مصوبات برنامه‌های گذشته عنوان کرد: تعمیر سرویس بهداشتی مدرسه شهدا، هوشمندسازی مدرسه شهدا و آسفالت‌سازی محوطه برخی از مدارس از جمله برنامه‌هایی بوده است که شهرداری خارگ به عهده گرفته بود و امیدواریم این برنامه‌ها هر چه زودتر اجرایی شود تا شاهد ارتقاء سطح کیفی و آموزشی دانش آموزان باشیم و البته امیدواریم شهرداری در بحث لوله کشی آب شرب برخی از مدارس نیز با ما همکاری لازم را انجام دهند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید