کد خبر : ۲۵,۲۴۸
۱۵ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۴۴
رئیس آموزش و پرورش خارگ گفت: از میان 50 رتبه برتر استانی در حوزه آموزش و پرورش، 22 رتبه مربوط به خارگ بوده که این موفقیت نتیجه همت و تلاش همه فرهنگیان بوده است.
 سیدمهدی کازرونی سنگی صبح امروز در نشست شورای اداری آموزش و پرورش خارگ اظهار کرد: دغدغه همه مدیران دغدغه‌های ما نیز هست و ما در قبال  دانش آموزان مسئول هستیم و همیشه با بخشدار محترم پیگیر مشكلات مدارس خارگ در نوسازی مدارس و دستگاه‌های مربوطه هستیم.
 
سید مهدی کازرونی سنگی اذعان داشت: ما حل این مشکلات را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم، و امیدوارم با همکاری و همدلی تک تک مدیران، در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و اعتلای سطح آموزشی و فرهنگی خارگ گام برداریم و اگر از میان 50 رتبه برتر استانی، 22 رتبه مربوط به خارگ بوده است، نتیجه همت و تلاش همه عزیزان بوده است.
 
عبدالرضا خرم آبادی کارشناس سازمان دانش آموزی خارگ نیز نشست شورای آموزش و پرورش خارگ اظهار کرد: خوشبختانه در بحث اجرای طرح سباح دختران در مدارس خارگ همکاری لازم توسط پایانه‌ها انجام گرفته اما در طرح سباح پسران، با بیان عدم نجات غریق این طرح پس از 2 جلسه تعلیق شده است و 8 جلسه دیگر از آن باقی مانده است که امیدواریم با مساعدت مسئولان امر، این مشکل برطرف شود و آسفالت‌سازی مدارس نیز به زودی با همکاری شهرداری خارگ اجرایی شود.
 
بی بی جان حاتمی سرپرست بهداشت و درمان خارگ نیز اظهار کرد: باید ابتدا تشکری داشته باشم بابت برطرف کردن مشکل سرویس بهداشتی مدرسه شهدا و امروز پیگیر این مسئله خواهیم بود که اگر مدرسه شهید رزمجو قرار شد مجزا شود، آیا سرویس بهداشتی نیز برای آن تعبیه خواهد شد یا نه؟
 
وی افزود: با توجه به وضعیت دبیرستان سمیه در هنگام بارندگی و طبق مشاهدات بازرسان ما، آب سقف بر روی بخاری‌ها چکه می‌کند و اگر خدایی نکرده زمانی اتفاقی افتاد همه ما باید پاسخگو باشیم و لذا باید به این وضعیت سریعتر رسیدگی شود و جای تقدیر دارم از مدارسی که در بحث کنترل بوفه‌های تغذیه با ما همکاری لازم را انجام دادند.
 
برخی از مدیران مدارس نیز با ابراز گلایه از سیستم‌های کامپیوتری مدارس، به از رده خارج شدن بیشتر سیستم‌ها اشاره کردند و خواستار سیستم‌های دسته دوم برخی از ادارات شده و اقدامات لازم را برای اتصال مدارس به اینترنت رایگان را خواستار شدند.
 
هوشمند سازی مدارس و بررسی امکان خریداری و استفاده دانش آموزان از تبلت با همکاری انجمن اولیا و مربیان، مشکلات ایاب و ذهاب مدارس درون پایگاه دریایی، وضعیت نامطلوب مدرسه سمیه در هنگام بارندگی، بررسی مشکلات گرمایشی کلاس‌ها، اینترنت رایگان و موردنیاز مدارس، لزوم خریداری و نصب کابینت و هود برای آزمایشگاه‌های برخی از مدارس، فاضلاب مدارس، انجام نشدن برخی از مصوبات گذشته، برطرف کردن آب گرفتگی محیط برخی از مدارس، اجرایی نشدن برخی از مصوبات جلسات گذشته از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید