کد خبر : ۲۵,۲۴۷
۱۵ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۴۳
معاون آموزشی آموزش و پرورش خارگ با اشاره به اهمیت کلاس‌های موضوعی گفت: مشکلات برگزاری این کلاس‌ها و هوشمندسازی آن‌ها باید برطرف شود.
 محمد فارسی مدان، صبح امروز در شورای اداری آموزش و پرورش با بیان اهمیت برگزاری کلاس‌های تقویتی اظهار کرد: ما در این زمینه با همکاری اداره آموزش پایانه‌های نفتی، برنامه‌هایی را اجرا کردیم و پس از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدیم که برای برپایی کلاس‌های زبان و کامپیوتر از دبیران بومی استفاده کنیم.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت هوشمند سازی مدارس، در مورد اینترت رایگان که در جلسه گذشته عملیات عمومی آن را متقبل شده بودند، پیگیری‌های لازم صورت گرفته است و ما منتظر اقدام مدیریت عملیات عمومی هستیم و در مورد تابلوهای هوشمند و نوسازی و تجهیز سیستم‌های کامپیوتری نیز مکاتباتی صورت گرفته اما باید اعلام کنم که متاسفانه در مورد سیستم‌ها کمی مسئله حاد شده و با توجه به مشکلات مالی آموزش و پرورش و زمان محدودی که تا پایان سال تحصیلی باقی مانده است، خواهشمندیم این مسئله پیگیری شود.
 
معاون آموزشی آموزش و پرورش خارگ خاطر نشان کرد: استفاده از ابزارهای هوشمند در کلاس‌های موضوعی ما نمود بیشتری پیدا می‌کند و ما برای برگزاری کلاس‌های فیزیک، شیمی و دیگر کلاس‌های موضوعی کمی مشکل داریم و با وجود همه تلاش‌ها، همچنان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنیم.
 
وی اضافه کرد: برای بهتر کردن وضعیت مدارس باید تدابیری اندیشیده شود و لازم است تا وضعیت امنیتی مدارس را به حدی برسانیم که از این بابت خانواده‎ها و دانش آموزان نگرانی چندانی نداشته باشند و لازم است که برای جلوگیری از خطرات احتمالی در بارندگی‌ها، اقداماتی صورت گیرد.
 
جانشین رئیس پایانه‌های نفتی خارگ نیز در این نشست اظهار کرد: ما برای انجام برخی از مصوبات که مربوط به ما می‌شود، منتظر نامه نگاری‌های مدیریت عملیات عمومی خارگ هستیم و به محض درخواست آنان اقدامات بازم را انجام خواهیم داد.
 
وی افزود: وقتی وضعیت فضای آموزشی و مشکلات عمرانی دبیرستان سمیه را دیدم کمی متاثر شدم و نیاز هست در این زمینه اقدامات لازم انجام گیرد و برای تجهیز کابینت‌ها و نصب هود آزمایشگاه این مدرسه نیز اقدام خواهیم کرد و برای رفع مشکلات صورت گرفته در زمینه اجرای طرح سباح نیز پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید