کد خبر : ۲۵,۲۴۴
۱۵ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۴۱
همزمان با آغاز هفته وحدت در خارگ، جشنواره سالاد در مدارس این شهر برگزار شد.
صبح امروز در آیین افتتاحیه این جشنواره که با حضور بخشدار ویژه، رئیس آموزش و پرورش خارگ و دیگر مسئولان محلی در مدرسه دبیرستان نوبت اول کوثر و همزمان با هفته وحدت برگزار شد، انواع سالادهای تهیه شده توسط 8 تن از دانش‌آموزان برتر گروه‌های فنی و حرفه‌ای این مدرسه در معرض دید عموم قرار گرفت.
 
بخشدار ویژه خارگ در حاشیه این جشنواره اظهار داشت: اقدام این دانش‌آموزان در تهیه و تزئین این سالادها ستودنی است و نشان از مهارت و دقت بالای آنان در این زمینه داشته است و برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در راستای به تصویر کشیدن مهارت‌ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان نقش تاثیرگذار و بسزایی خواهد داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: ما باید همچنین تقدیری ویژه داشته باشیم هم از مدیر و مسئولان این مدرسه و هم از دانش‌آموزان آن، که حجاب برتر را در این مدرسه پیاده کردند و به عنوان یک الگو نه تنها در جزیره خارگ، بلکه در سطح استان مطرح شدند و امیدواریم این جشنواره سرآغازی برای برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات بزرگتر به خصوص در دهه مبارک فجر و در سطح کل جزیره خارگ باشد.
 
مدیر این مدرسه نیز با تقدیر از حضور مسئولان در افتتاح این مراسم خاطرنشان کرد: قطعاً ما نیز به داشتن چنین مربیان و دانش‌آموزان فعال و با استعدادی افتخار می‌کنیم و قطعاً در دهه مبارک فجر، مسابقات و جشنواره‌های آشپزی، غذاهای بومی و محلی و کیک پزی را در این مدرسه و با شرکت تمامی دانش‌آموزان برگزار خواهیم کرد.
 
 در پایان این جشنواره مبلغ چهار میلیون ریال توسط بخشدار ویژه خارگ و تعدادی جوایز دیگر توسط رئیس حراست آموزش و پرورش خارگ به تمامی این افراد اهدا شد. همچنین این جشنواره علاوه بر ایجاد شور و نشاط، با هدف تغذیه سالم و نقش اینگونه غذاها در سلامت انسان برگزار شد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید