کد خبر : ۲۵,۲۴۳
۱۵ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۴۱
معاون شهردار خارگ از افتتاح 4 پروژه در هفته وحدت، در این جزیره خبر داد.
محسن دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خارگ اظهار کرد: شهرداری خارگ به مناسبت هفته وحدت و میلاد نبی اکرم (ص)، 3 پروژه زیباسازی و یک پروژه فرهنگی ورزشی افتتاح خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اهمیت روشنایی جزیره خارگ در شب خاطرنشان کرد: روشنایی معابر شهری یکی از برنامه‌های ویژ‌ه‎ای است که در دستور کار شهرداری خارگ قرار گرفته است و ما از همین رو اقدام به نورپردازی خیابان طالقانی به متراژ تقریبی 1800 متر، با بیش از 180 عدد پایه تیر برق کردیم که این پروژه به علاوه پروژه نورپردازی میدان امام خمینی (ره) به طول تقریبی 120 متر توسط چراغ‌های پله‌ای با لامپ متال 70 وات، به عنوان دو پروژه زیباسازی در هفته وحدت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
 
معاون شهردار خارگ تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری خارگ در راستای زیباسازی فضای شهری، موزاییک فرش خیابان پاسداران بوده است که علاوه بر این، تعریض قسمتی از این خیابان و نورپردازی‌های ویژه آن نیز اجرا و به همراه دیگر پروژه‌های زیباسازی، در این هفته افتتاح می‌شود.
 
وی با اشاره به نگاه ویژه شهرداری خارگ به توسعه برنامه‌های ورزشی در خارگ، عنوان کرد: پروژه ایستگاه دوچرخه یکی دیگر از پروژه‌هایی است که مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و شامل دو ایستگاه در شهدای گمنام و پارک ساحلی خواهد بود و تعداد 40 دوچرخه برای راه‌اندازی این پروژه خریداری شده است.
 
دهقان اضافه کرد: پروژه‌های دیگری نیز در سطح جزیره خارگ توسط شهرداری خارگ در حین اجراست که مراحل پایانی خود را طی می‌کنند و به زودی و در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید