کد خبر : ۲۵,۲۴۱
۱۵ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۴۰
بخشدار ویژه خارگ گفت: آموزش و پرورش منطقه خارگ، در بین مناطق 17گانه جنوب کشور، موفق به کسب رتبه نخست شده است.
علی قاسمی صبح امروز در دیدار با دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه سمیه خارگ با اشاره به هفته شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: این هفته را که مصادف شده است با هفته وحدت تبریک می‌گوییم و باید به این اذعان داشت که شورای آموزش و پرورش، یکی از مهم‌ترین نهادهای تاثیرگذار در تصمیم‌گیری‌های مهم هر منطقه در حوزه تعلیم و تربیت و زیرساخت‌های اساسی رشد و بهبود آموزش و پرورش است.
 
وی افزود: هفته شورای آموزش و پرورش فرصت مغتنمی است تا اقدامات بزرگی که توسط معلمان دلسوز، کارشناسان زحمتکش و همه فعالیت‌هایی که با جان و دل برای اعتلای فرهنگ صحیح تعلیم و تربیت اسلامی انجام می‌پذیرد، بیشتر نمایان شود.
 
بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: رسالت دانش‌آموزان برای رسیدن به بالاترین درجات علمی به نحوی باید شکل بگیرد تا دشمنانی که در تلاش هستند اعتقادات ما و جوانان ما را سست کنند و جوانان عزیز را از دین و فرهنگ دینی و انقلاب و امام و رهبری جدا سازند، مایوس شوند.
 
وی با اشاره به نقش مهم دانش‌آموزان در ارتقای سطح علمی جامعه تصریح کرد: شما دانش‌آموزان باید از تمامی اوقات در کلاس درس استفاده بهینه بکنید، چراکه درس خواندن شما، مجاهدت در مقابل سلطه استکبار است و مجهز شدن شما جوانان به علوم روز همراه با عمل، ما را از گرفتار شدن در دام استکبار نجات خواهد داد.
 
قاسمی عنوان کرد: ما با استقلال و خودباوری و پیروی از سیره ائمه اطهار و شناخت راه حق، قادر خواهیم بود نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کنیم.
 
وی ادامه داد: در این زمینه باید تشکر کرد از زحمات مسئولان و فرهنگیان عزیز که در راستای محقق کردن اهداف مترقی قانون و دستاوردهای عظیم و حرکت رو به رشد شوراها در ایجاد تحول در مدیریت و نظام تصمیم‌گیری و استفاده از ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای در ارتقاء کیفیت و فعالیت‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند و باید بصورت ویژه تقدیر کرد از فرهنگیان و دانش‌آموزانی که موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شده‌اند، به نحوی که آموزش و پرورش منطقه خارگ، در بین مناطق 17گانه جنوب کشور، موفق به کسب رتبه نخست شده است و این با همت همه عزیزان محقق شده است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید