کد خبر : ۲۵,۲۳۸
۱۵ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۳۸
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خارگ از توزیع گوشت و پتو در بین مددجویان خارگی خبر داد.
نورالله کهوری‌زاده امشب در حاشیه توزیع اقلام بین مددجویان خارگی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به جمع‎آوری قابل توجه کمک‌های مردمی در فصل زمستان، مقدار 120 کیلوگرم گوشت ماهی در میان مددجویان توزیع شد.
 
وی ادامه داد: علاوه بر توزیع گوشت ماهی، با توجه به کمک خیرین در تهیه مایحتاج افراد نیازمند، توانستیم مقدار 30 کیلوگرم گوشت گوساله تهیه و به خانوارهای تحت پوشش اختصاص دهیم و علاوه بر این موارد، مطابق ماه‌های گذشته نیز بطور مستمر و روزانه، توزیع غذای گرم در بین مددجویان را با همکاری شرکت‌های نفتی اجرا کردیم.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خارگ با اشاره به تدابیر این اداره برای کمک به افراد نیازمند برای مقابله با سرما، خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خارگ، 90 تخته پتو و 20 تخته موکت را تهیه و این اقلام را بین افراد نیازمند و مددجو تقسیم کرد.
 
کهوری‌زاده تصریح کرد: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که خانواده‌های نیازمند در تامین وسایل گرمایشی در فصل زمستان دارند و همواره رفع این مشکلات یکی از ضروریات زندگی محسوب می‌شود، در سال گذشته اقدام به خریداری و توزیع وسایل گرمایشی در راستای خدمت‎رسانی به مددجویان، در بین خانوارهای نیازمند کردیم و به حمدالله امسال از این بابت مشکل خاصی نداشتیم.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید