کد خبر : ۲۵,۲۳۰
۱۵ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۳۴
جانشین مدیر مجتمع پتروشیمی خارگ، از دو برابر شدن تولید پتروشیمی خارگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
بهروز صنیع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارگ اظهار کرد: مقدمات اولیه راه‌اندازی و نصب فاز دوم پتروشیمی خارگ انجام شده است، که تولید آن معادل تولید کارخانه فعلی موسوم به متانول خواهد بود.
 
وی خاطرنشان کرد: بخشی از تجهیزات و دستگاه‌های مربوطه نیز در زمینه راه‌اندازی این مجتمع خریداری شده است و در برنامه‌ریزی توسعه پتروشیمی خارگ گنجانده شده است.
 
جانشین مدیر مجتمع پتروشیمی خارگ با تاکید بر استفاده از نیروهای متخصص بومی در این زمینه تصریح کرد: راه‌اندازی و نصب این مجموعه به دست نیروهای متخصص و بومی انجام خواهد شد و نیروهای ما در طی این سال‌ها، تجارب مفید و خوبی کسب کرده‌اند و توانایی انجام این کار را دارند.
 
وی با اشاره به اشتغالزایی این مجموعه در صورت راه‌اندازی افزود: راه‌اندازی این مجموعه گامی موثر در اشتغالزایی جوانان بومی خواهد بود، همانطور که در حال حاضر از قبل فعالیت این مجموعه، بیش از 1100 خانوار ارتزاق می‌کنند.
 
صنیع عنوان داشت: با توجه به اینکه شرایط کاری در این محیط کمی سخت است، تمامی نیروها به صورت اقماری خدمت می‌کنند و انگیزه بالای کارکنان این مجموعه، سختی کار را با نتیجه‌ای که رقم می‌زنند به شیرینی تبدیل می‌کنند.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید