کد خبر : ۲۵,۲۲۹
۱۵ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۳۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره خارگ، از به روی صحنه رفتن نمایش «بچه‌های خاکستری» در این جزیره خبر داد.
سیدمحمد اسدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خارگ اظهار داشت: این نمایش اجتماعی با محوریت کودکان کار به کارگردانی حسین اسدی و نویسندگی امید نیاز روی صحنه خواهد رفت.
 
وی خاطرنشان کرد: در این نمایش پنج بازیگر جوان، به نام‌های فرید عرب‌زاده، علی سنامیری، علی نبی‌پور، حدیث پورقصاب و زینب انتشار به ایفای نقش خواهند پرداخت.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره خارگ اضافه کرد: طراحی صحنه و لباس این نمایش به عهده حسین اسدی است و الهام چنانی، موسیقی و دستیاری کارگردانی این نمایش را به عهده دارد.
 
این مسئول عنوان کرد: این نمایش به همت انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خارگ و با همکاری امور فرهنگی و هنری پایانه‌های نفتی خارگ، از 18 تا 21 دی ماه، هر شب ساعت 19 در سالن پلاتو سینما صدف خارگ به روی صحنه خواهد رفت.
 
اسدی متذکر شد: این اثر در سال گذشته به عنوان اثر برگزیده جشنواره کودک و نوجوان خارگ انتخاب شده بود و هدف ما از اجرای این نمایش‌ها، تقویت تئاتر خارگ و تشویق جوانان برای حضور در این عرصه هنری است و در همین راستا نیز بهمن ماه سال‌جاری جشنواره استانی تئاتر دینی را با همکاری امور فرهنگی و هنری خدمات اجتماعی پایانه‌های نفتی خارگ برگزار خواهیم کرد.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید