کد خبر : ۲۵,۱۷۷
۲۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۵:۴۳
امام جمعه خارگ گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها پیشقدم بوده است.
حجت‌الاسلام موسی کمالی امشب در گردهمایی عمومی فرماندهان سپاه و بسیج در خارگ اظهار داشت: اگر روزی امام حسین (ع) تنها بود، اما امروز بسیج و مردم ولایتمدار ما نشان داده‌اند که رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت و منتظر یک اشاره او هستند و هرکس با هر عقیده‌ای برای تقویت این کشور و نظام گام بردارد، به جبهه حق کمک کرده و هرکس در این راه کم‌کاری کند، به حق خیانت و به باطل کمک کرده است.
 
وی ادامه داد: بسیج در تمامی عرصه‌ها نشان داده که پیشقدم بوده است و حتی از ارتش و سپاه در بحث نظامی و از دیگر ارگان‌ها چه در زمینه اقتصادی، چه فرهنگی و چه سازندگی جلوتر بوده و رهبر نیز دلخوش به این نیروهای بسیجی است، بنابراین تقویت پایگاه‌های بسیج، تقویت کشور است.
 
امام جمعه خارگ خطاب به فرماندهان بسیج، بیان داشت: باید به دنبال جذب حداکثری جوانان باشید و خارگ به عنوان یک منطقه استراتژیک باید بیش از 50 درصد مردمش بسیجی واقعی باشند و این فعالیت بیشتر فرماندهان بسیجی را طلب می‌کند.
 
کمالی اذعان داشت: حلقه صالحین باید تفکرات مقام معظم رهبری را در بین جوانان رواج دهد و بصیرت جوانان بسیجی را بالا ببرد، بسیجیان باید اتفاقات کشور را رصد کنند و بیدار باشند.
 
وی در پایان عنوان داشت: بسیجی نباید بگذارد از جبهه حق فاصله بگیریم و ما به هر اندازه که بی‌تفاوت باشیم، قدم در جبهه استکبار گذاشته‌ایم و امروزه می‌بینید که استکبار بدون هیچ هزینه‌ای خود مسلمانان را در سوریه و عراق و افغانستان به جان یکدیگر انداخته است؛ در حالی که ما یک خدای واحد و یک پیامبر و یک قرآن داریم، اما مسیحیان و یهودیان و دیگر ادیان که دارای چند انجیل و چندین پیامبر هستند، با یکدیگر در صلح هستند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید