کد خبر : ۲۵,۱۵۱
۱ آذر ۱۳۹۲ ۱۴:۵۰
فرمانده بسیج سپاه ثارالله خارگ از اجرای بیش از 40 برنامه مختلف فرهنگی و معنوی در هفته بسیج خبر داد.
نادر تعاون کردار صبح امروز به اتفاق فرماندهان دیگر ارگان‌های نظامی و انتظامی، کارکنان، بسیجیان و سایر اقشار مردم جزیره خارگ، با حضور در گلزار شهدای این جزیره، ضمن غبارروبی و  نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، با آرمان‌های جاوید و آسمانی این شهدای گرانقدر تجدید عهد و پیمان کردند.
 
فرمانده بسیج سپاه ثارالله خارگ، در سخنان کوتاهی، با اشاره به نقش بسیج در جامعه گفت: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند، انقلاب اسلامی ایران، پرتویی از عاشورا و انقلاب عظیم الهی آن است و لذا به واسطه همین شهدای بسیجی است که ما امروزه در امنیت به سر می‌بریم.
 
وی به نقش بسیج در تمامی زمینه‌ها اشاره و تصریح کرد: بسیج بهترین مدافع اسلام است و وظیفه ما با توجه به شرایط زمانه تغییر خواهد کرد. یک روز جنگ سخت و مبارزه رو در رو به دشمن بود، یک روز جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی و آگاهی دادن به جوانان و بصیرت‌افزایی و یک روز هم پیشبرد اقتصاد مقاومتی در کشور خواهد بود.
 
تعاون کردار با بیان برنامه‌های بسیج برای این هفته اذعان داشت: بیش از 40 برنامه در سطح جزیره خارگ در این هفته برگزار خواهد شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برگزاری مسابقات قرآنی، مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در حوزه بانوان و خانواده، یادواره شهیدان عملیات طریق‌القدس، برگزاری کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، تشکیل حلقه‌های صالحین با موضوعات مختلف، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و اجتماع حماسی بسیجیان اشاره کرد.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید