کد خبر : ۲,۴۶۳
۳۰ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۰۷
معارفه مدیر امور فنی و سرپرستان ICT، مهندسی سیستم‌ها و حسابرسی داخلی شرکت نفت فلات قاره
خارگ نیوز:‌ سرپرستان فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری، حسابرسی داخلی و مشاور عالی مدیرعامل در امور فنی معرفی شدند.
به گزارش خارگ نیوز؛ در این مراسم از سوی مهندس سلمان‌زاده مدیرعامل، مهندس علی خواجوی به عنوان مدیر امور فنی این شرکت معرفی شد. همچنین مهندس زریر گودرزی نیز به عنوان مشاور عالی مدیرعامل در امور فنی منصوب شد.

محمد براتی نیز به عنوان سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) شرکت نفت فلات قاره ایران معرفی شد و حکم خود را از سلمان‌زاده دریافت کرد.

همچنین روح‌الله ایقانی به عنوان سرپرست مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری و سرکارخانم الهام حسنی‌آذر نیز به عنوان سرپرست حسابرسی داخلی شرکت نفت فلات قاره ایران معرفی شدند.

در این مراسم علی سلمان‌زاده گفت: با وجود محدودیت‌های فراوان، خوشبختانه نگاه مثبتی به این شرکت از سوی وزارت نفت وجود دارد که امیدوارم با این رویکرد و همدلی و همکاری همه کارکنان و مدیریت‌ها، وضعیت پروژه‌ها و تولید در شرکت را بهبود بخشیم.

همچنین علی خواجوی نیز در سخنانی به تشریح برنامه‌های خود به عنوان مدیر امور فنی پرداخت. وی محورهای برنامه خود را تعریف پروژه‌های جدید مطالعاتی مساله‌محور، پروژه‌های ازدیاد برداشت و تعریف بسته‌های جدید EPC و EPD اعلام کرد و گفت: کنترل هزینه‌ها و بهبود راندمان در بخش حفاری، گردش نیروهای فنی در بخش‌های مختلف و حرکت به سمت میدان‌محور بودن از مهمترین برنامه‌های مدیریت امور فنی است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید