کد خبر : ۲,۴۴۳
۲۸ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۳۸
تلاش 3 ساعته پرسنل عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ منجر به نجات یک شناور و خدمه آن شد+ تصاویر
خارگ نیوز: جانشین رییس پایانه نفتی خارگ از نجات سرنشینان و محموله یک شناور باری در نزدیکی جزیره خارگ خبر داد.

به گزارش خارگ نیوز، عباس غریبی جانشین رییس پایانه نفتی خارگ از نجات سرنشینان یک فروند شناور باری در نزدیکی جزیره خارگ خبرداد و اظهار داشت: با اعلام مرکز کنترل و ترافیک دریایی اداره بندر و دریانوردی خارک مبنی امداد رسانی به یک فروند شناور باری به علت ازکارافتادگی موتور لنج و امکان غرق شدن شناور با توجه به طوفانی بودن دریا ، بلافاصله کارشناسان ومهندسین فنی و دریایی اداره عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ با قید فوریت به محل اعزام شدند .
وی افزود : شناور هفت تیر راس ساعت 11:30 دقیقه به محل حادثه در 6 مایلی جزیره خارگ اعزام و پس از 3 ساعت تلاش و علیرغم مواج بودن بودن دریا و ارتفاع 4 متری امواج دریا و سرعت وزش باد 35 گره دریایی جنوب شرقی موفق به نجات شناور و سرنشینان آن شدند.
غریبی تصریح کرد : شناور مذکور با نام «علی اصغر»، با پنج ملوان از دوبی به سمت دیلم استان بوشهر در حرکت بود که ظهر امروز در 6 مایلی جزیره خارگ به علت خرابی موتور و مواج بودن دریا دچار آب گرفتگی و خطر غرق شدگی قرار گرفت .
عارف احمدی ناخدا شناور " علی اصغر " نیز در گفت گویی از اقدام به موقع پرسنل عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ و شناور هفت تیر در نجات شناور تشکر و قدردانی نمودند.

لنج 3
لنج 2
لنج 1
لنج 5
لنج 4
لنج 3

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید