کد خبر : ۲۳۶
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۳۹
مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در خارگ برگزار شد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ثارالله خارگ در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در میان بسیجیان به بیان ویژگی های شخصیتی شهید مطهری پرداختند.
صبح امروز حجت الاسلام منصور نژاد در مراسمی که بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه عاشقان ثارالله این جزیره برگزار شد به بیان ابعاد شخصیتی استاد شهید مرتضی مطهری پرداختند .


منصور نژاد یکی از ابعاد شخصیتی استاد شهید مطهری را پاسخگویی به نیازمندی های فرهنگی روز بود . آنچه برای شهید مطهری خیلی مهم و مطرح بود، این بود که کتاب گرهی از مشکلات جامعه بگشاید آنچنان که در سخنانش می گوید ( از روزی که دست به قلم برده ام هدفی جز رفع نیاز های جامعه نداشته ام)


وی ویژگی دیگر شخصیتی استاد مطهری را آشنای با زمان و آینده پیش رو را دانستند بطوری که ایشان اکثر تالیف ها و عقاید عصر خود را مطالعه و مورد نقد و بررسی قرار می دادند و در تالیف های ایشان به وضوح این ویژگی نمایان است .


در ادامه این مراسم بیانیه مشترک هفته عقیدتی سیاسی قرائت گردید و در پایان مراسم از مربیان عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی تجلیل به عمل آمد .

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید