کد خبر : ۱۸,۰۲۵
۲۹ آذر ۱۳۹۹ ۲۳:۳۳
خارگ نیوز: ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور بیش از ۱۱۵ تن اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی مقابله با این ویروس از این گمرک وارد کشور شده است.
به گزارش خارگ نیوز،  بهروز قره بیگی با بیان اینکه گمرک بوشهر در خصوص اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی وارداتی مقابله با کرونا در اسرع وقت و به صورت شبانه روزی اقدام خواهد کرد، عنوان کرد: در مدت یاد شده گمرک بوشهر اقدام به ترخیص ۴۰ دستگاه سونوگرافی و سي تی اسکن کرده است.
 
او افزود: انواع لوازم تولید ماسک، گوشی صداگیر و قاب ماسک، عینک ایمنی و دستکش معاینه از انواع اقلام کالا‌های وارداتی جهت مبارزه با ویروس کرونا بوده که از طریق گمرک بوشهر وارد کشور شده است.
 
ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر ادامه داد: دو دستگاه تولید ماسک جهت کمک به تولید ماسک در کشور از طریق گمرک گناوه ترخیص شده است.
 
قره بیگی با بیان اینکه هم اکنون صادرات ماسک ممنوع است در خصوص واردات ماسک این گونه گفت: دولت در ابتدای شیوع ویروس کرنا به لحاظ کمبود ماسک در کشور نسبت به کاهش تعرفه واردات ماسک به ۵ درصد اقدام کرد که پس از بهبود وضعیت تولید ماسک در کشور هم اکنون تعرفه واردات ماسک به ۵۵ درصد افزایش یافته است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید