کد خبر : ۱۷,۰۲۱
۲۰ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۱۳
خدمت بی‌منت مسجدی‌ها در روزهای سخت/گروه های جهادی خارگ یاریگر نیازمندان
خارگ نیوز: گروه های جهادی صابرین خارگ و شهید والا مقام عباس رنجبر همواره در روزهای سخت در کنار اهالی صبور و نیازمند جزیره قرار گرفته و این روزها به نوعی دیگر در راستای کمک به محرومین فعالیت می کنند.
به گزارش خارگ نیوز، مساجد و گروه های جهادی در فرهنگ ما خارگی همواره محل انس با پروردگار و آرامش و احیای معنوی محسوب می‌شوند و خارگی ها در مناسبت‌های مختلف گرد هم آمده و به نیازمندان جزیره کمک می کنند.
 
 
مساجد و گروه های جهادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به‌ویژه در سال‌های اخیر علاوه بر نقش‌آفرینی مؤثر و پررنگ در لحظات معنوی ما، محل اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بوده و حتی یکی از مراکز مهم در زمینه کمک به محرومان و نیازمندان محسوب می‌شود و این مهم، نتیجه نگاه درست و اصیل جریان انقلاب به این پایگاه عظیم معنوی است.

 

این گروه های جهادی با کمک‌های مردمی و با استفاده از ظرفیت خیران به رفع مشکلات مردم جزیره اقدام می کنند که این همت شایسته تقدیر است.

 

گروه های جهادی صابرین خارگ و شهید والا مقام عباس رنجبر همواره در روزهای سخت در کنار اهالی صبور و نیازمند جزیره قرار گرفته و این روزها به نوعی دیگر در راستای کمک به محرومین فعالیت می کنند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید