کد خبر : ۱,۱۸۹
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۸:۵۳
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جزیره خارگ سابقه‌ای درخشان در زمینه ایستادگی در برابر دشمنان دارد و در هجمه‌های مختلف شاهد آن بوده‌ایم.
سردار علی رزمجو بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله خارگ اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک مرجع دینی و رهبری که نهضت خودش را با توسل به انبیای الهی آغاز کرد و یک انقلاب اسلامی را به سرانجام رساند.



وی با بیان اینکه انقلاب ایران اسلامی عزتمند است و در جهان صاحب نظر است، افزود: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تا کنون شاهد هجمه های مختلفی بوده است اما در همه مراحل بسیار مقام ایستادگی کرده است و جزیره خارگ استان بوشهر را به عنوان نماد مقاومت تبدیل کرده است.



فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد:تشکیل سپاه در جزیره خارگ از اویل انقلاب و همگام با مرکز در سال ۵۸ با حضور جوانان ارزشمند و سلحشور خارگی ایجاد شد و اولین فرمانده بسیج خارگ منصور خیاطین و دومین فرمانده این بسیج شکرالله اباش بود که در خط مقدم هشت سال دفاع مقدس شهید شدند.



وی با بیان اینکه جزیره خارگ ٢٧ شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: خارگ از اولین روز جنگ با نیت انهدام تاسیسات نفتی مورد تهاجم قرار گرفت و تا آخرین روز جنگ این تجاوز ادامه یافت حتی یک روز صادرات نفت ایران از این جزیره قطع نشد.



رزمجو خاطر نشان کرد: خارگ هم اکنون هم اقتدار سیاسی، نظامی و دفاعی، اجتماعی دارد و خارگ را تبدیل به جزیره ایثار و فداکاری با داشتن باورهای دینی که آماده دفاع همه جانبه هستند تبدیل کرده است.



فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از فرمانده تلاشگر و جهادگر سابق این ناحیه به خاطر زحمات و تلاش‌های طاقت فرسایی که در حوزه مختلف انجام داده است و رسالت پاسداری خود را در این جزیره به ثمر رسانده است قدر دانی می‌کنیم.



وی افزود: او یکی از موفق ترین فرماندهان نواحی استان بود و باتوجه به قابلیت‌های ایشان قرار شده است به عنوان معاونت مهندسی استان منصوب شود.



رزمجو عنوان کرد: فرمانده جدید سپاه خارگ یکی از نیروهای متعهد و تحصیل‌کرده ما است که از تمامی اهالی شریف خارگ و ادارات جزیره درخواست داریم که با فرمانده جدید همکاری لازم را بعمل آورند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید