کد خبر : ۱۱,۴۷۳
۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۰۱
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر دستگیر شد
خارگ نیوز: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شهرداری بوشهر، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر دستگیر شد.
به گزارش خارگ نیوز، علی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شهرداری بوشهر همچنان ادامه دارد و تاکنون ۱۹ نفر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر بوشهر دستگیر شده‌اند.
 
وی از دستگیری سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر خبر داد و افزود: چهار نفر از اعضای شورای شهر بوشهر نیز در این پرونده دستگیر شده‌اند.
 
دادستان بوشهر با اشاره به دستگیری ۱۳ نفر از کارکنان شهرداری و یک پیمانکار با همکاری کارکنان اداره کل اطلاعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: آخرین بازداشتی در این پرونده سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر بوده است.
 
حسن‌پور افزود: متهمان پرونده تخلف در شهرداری بوشهر با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر دستگیر شده‌اند و پرونده آنها در شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر رسیدگی می‌شود.
 
وی بیان کرد: سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان بوشهر قرار گرفته است.‌
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید