کد خبر : ۱,۱۰۰
۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ۲۳:۱۴
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اولین کاروان اعزامی به جزیره خارک در قالب راهیان نور دریایی در سال 1389 انجام شد و تا به امسال که هفتمین سال اعزام به این جزیره مقاومت است، 35 هزار نفر توانسته‌اند اعزام شوند.
علی رزمجو اظهار داشت: از 25 اسفندماه تا روز گذشته در قالب کاروان راهیان نور دریایی و از طریق دو شناور، زمینه اعزام سه هزار نفر به جزیره خارک انجام شده است.


وی افزود: در این کاروان‌ها سعی شده با استفاده از راویان دوران دفاع مقدس، گوشه‌ای از تلاش‌ها و مقاومت مردم جزیره خارک، نیروهای نظامی و کارکنان شرکت نفت به اطلاع زوار رسانده شود تا این افراد و به خصوص قشر جوان بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.


فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: زائران راهیان نور دریایی به جزیره خارک ذدر طی سه روز، فرصت بازدید از بیمارستان صحرایی، یادمان شهدا و تأسیسات نفتی نمایشگاه دفاع مقدس در این جزیره را پیدا می‌کنند و از نزدیک با گوشه‌ای از رشادت‌ها و دست‌آوردهای دفاع مقدس آشنا می‌شوند.


رزمجو عنوان کرد: پیش از اعزام زوار به جزیره خارک، از مرکز اطلاع‌رسانی تاسیسات نیروگاه اتمی و موزه شهید رئیس‌علی دلواری در شهرستان تنگستان به عنوان نماد پیشرفت و اقتدار ملی نیز بازدید به عمل می‌آورند.


وی ادامه داد: اولین کاروان اعزامی به جزیره خارک در قالب راهیان نور دریایی در سال 1389 انجام شد و تا به امسال که هفتمین سال اعزام به این جزیره مقاومت است، 35 هزار نفر توانسته‌اند اعزام شوند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید