کد خبر : ۸۷۴
۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۳۰
مسئول بسیج ورزشکاران جزیره خارگ از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی با موضوع «فرهنگ پهلوانی و بسیج ورزشکاران» در جزیره خارگ خبر داد.
مرتضی علی پور در گفتگو با خبرنگار نخ نیوز از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی با موضوع «فرهنگ پهلوانی و بسیج ورزشکاران» در جزیره خارگ خبر داد.

وی افزود : درروز جمعه هشتم تیرماه ، به همت هئیت کوهنوردی جزیره خارگ ، امور ورزش پایانه نفتی خارگ ، هیئت ورزش های همگانی ، کانون بسیج ورزشکاران ، اداره ورزش و جوانان و اداره محیط زیست خارگ پاکسازی ساحل صورت گرفت به قید قرعه جوایزی نیز به نفرات شرکت کننده اهداء گردید .



مسئول بسیج ورزشکاران جزیره خارگ با اشاره به آیین گرامی داشت روز «فرهنگ پهلوانی و بسیج ورزشکاران» تصریح کرد: مسابقه دارت خانوادگی به مناسبت ۱۷ شوال آیین گرامی داشت سالروز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ایی و روز قشر بسیج ورزشکاران برگزار شد که در این دوره 63 نفر شرکت کننده حضور داشتند که خانم‌ها زیبا تنگستانی، راضیه یوسفی، دینا یوسفی و آقایان علی آبدونی، بنیامین عباسی و ابراهیم دشتی مقامهای برتر را کسب نمودند.



علی پور ادامه داد: در راستای ایجاد نشاط و شادابی کارکنان و پرسنل خوابگاهای مختلف با همکاری امور ورزش پایانه های نفتی و زحمات آقای حسین حاتمی از پرسنل آن اداره مسابقات پنالتی با حضور بیش از ۱۰۰نفر و به مدت چهار شب برگزار گردید و در پایان به افراد برتر جوایزی اهداء گردید.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه ها تقویت بحث رشادت ها، پهلوانی ها و روحیه جوانمردی در ورزشکاران می‌باشد از همکاری مثبت جناب سرهنگ حیاتی فرمانده بسیج ،اسلامی رییس ورزش و جوانان جزیره خارک،علی زمانی رییس خدمات اجتماعی و قیصر بهزادی رییس امور ورزش پایانه نفتی خارگ و تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج قدردانی کرد

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید