کد خبر : ۷۱,۰۶۷
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ۰۶:۲۸
بخشدار ویژه خارگ فرا رسیدن روز ملی شدن صنعت نفت را تبریک گفت
بخشدار ویژه خارگ طی پیامی روز ملی شدن صنعت نفت را به تمامی صنعت گران خارگ تبریک گفت.

به گزارش خارگ نیوز، محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ طی پیامی روز ملی شدن صنعت نفت را به تمامی صنعت گران خارگ تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت ،از روزهای به یاد ماندنی در تاریخ معاصر ایران و آغازی برای خود باوری ،خود اتکایی و مبارزه جدی با عدم وابستگی به سلطه بیگانه است.روزی که در یاد و خاطر هر ایرانی واقعه غرور آفرین و دل انگیز رهایی از ۴۲ سال استیلای مستقیم استعمار انگلستان بر منابع خدادادی نفت و گاز ایران را به تصویر می کشد.
صنعت بزرگ نفت با گذر از فراز و نشیب های بسیار و تنها به مدد همت و گنجینه ارزشمند اعتقاد به دانش ،مدیریت وتجربه ایرانی توانست خود را از سلطه بیگانه رهایی بخشد؛تا جایی که امروز شاهدیم که این صنعت قله های رفیع افتخار و اقتدار را فتح کرده و نام ایران اسلامی را به نامی آشنا و ماندگار در صنعت انرژی جهان مبدل نموده است.
امروز که در آستانه بهار ملی شدن صنعت نفت قرار گرفته ایم ،ضمن تشکر از همه زحمت کشان خانواده بزرگ صنعت نفت ، به خصوص به حضور ارزشمند و توانمند مدیرعامل،مدیران، کارکنان و کارگران محترم و تلاشگر شرکت های پایانه های نفتی ایران، نفت فلات قاره، پتروشیمی خارک، پخش و پالایش فراوردهای نفتی، بهداشت و درمان صنعت نفت و ملی نفتکش این مناسبت فرخنده راتبریک عرض نموده، و به همین بهانه از همراهی و مساعدت همه عزیزان در حوزه های مختلف جزیره به ما یاری رسانده کمال تقدیر و تشکر ویژه دارم. سلامتی و موفقیت در سال ۱۴۰۳برای همه کارکنان صنعت نفت و اعتلای بیش از پیش را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید