کد خبر : ۶۶,۹۴۵
۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۲۲
باران از امروز مهمان استان بوشهر است
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان بوشهر ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، در برخی از نقاط وقوع بارش باران مورد انتظار است.
طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خارگ نیوز اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان بوشهر و تداوم فعالیت آن تا روز جمعه، ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، در برخی از نقاط وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعد برق و وزش تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ مورد انتظار است.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: عمده فعالیت این سامانه بارشی در روز پنجشنبه تا اوایل وقت جمعه پیش‌بینی می‌شود.
 
وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده قسمتی ابری همراه با غبار محلی، به تدریج افزایش ابر و وزش باد و از بعدازظهر در برخی نقاط بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد خواهد بود.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی، در برخی ساعات شمال شرقی تا شمال غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تندباد بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.
 
وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی بیش از ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید