کد خبر : ۶۶,۸۱۳
۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۱۴
طلسم عدم پیروزی تراکتور مقابل استقلال دست نخورده باقی ماند.
استقلال و تراکتور امروز (شنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.
 
ایمان سلیمی در دقیقه ۲۵ و گوستاوو بلانکو در دقیقه ۵۰ گل‌های بازی را به ثمر رساندند.
 
این شکست درحالی برای تی‌تی‌ها رقم خورد که این تیم می‌توانست با کسب پیروزی در این مسابقه جهش بزرگی داشته باشد و تا رتبه دوم صعود کند.
 
باخت دو بر صفر از استقلال در ایستگاه دهم رقابت‌های لیگ‌برتر، چرخه‌ی عدم پیروزی تراکتور مقابل آبی‌های پایتخت را در تهران دست نخورده باقی گذاشت.
 
تراکتوری‌ها در شرایطی بازی را به آبی‌پوشان واگذار کردند که خاطرات خوبی از رویارویی با در استقلال در تهران ندارند؛ تراکتور در آخرین حضورش در پایتخت به تلخ‌ترین طرز ممکن هفت بر یک مغلوب آبی‌ها شده بود تا سنگین‌ترین شکست تی‌تی‌ها در تاریخ لیگ‌برتر به‌ثبت برسد و آن‌ها با پذیرش باختی غیرمنتظره فصل را به پایان ببرند.
 
تی‌تی‌ها همچنین در جریان رقابت‌های جام‌حذفی فصل گذشته در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال شدند و از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. در لیگ بیست‌ویکم، استقلال با گلزنی امیرارسلان مطهری موفق شد تراکتور را در تهران شکست بدهد و در بیستمین دوره لیگ‌برتر آبی‌ها با نتیجه دو بر یک حریف تبریزی خود در تهران را زمین‌گیر کردند.
 
تراکتور آخرین‌بار در دیدار رفت لیگ شانزدهم و با هدایت امیر قلعه‌نویی توانست استقلال را در تهران شکست بدهد. تقابلی که با نتیجه دو بر یک به پایان رسید و گل‌های تراکتور را فرزاد حاتمی وارد دروازه حریف کرد و تک گل استقلال را هم کاوه رضایی به ثمر رساند.
 
به گزارش ایسنا، قرمزپوشان در طول فصول اخیر برابر استقلال ناکام بوده‌اند و پاکو خمس با برد در بازی رفت لیگ بیست‌ودوم توانست بر طلسم ۱۴۱۹ روزه عدم برد تراکتور مقابل استقلال غلبه کند. اما طلسم نبردن‌های تیم تبریزی در ورزشگاه آزادی با باخت امروز از ۲۵۴۹ روز که از آن شش سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز می‌گذشت عبور کرد؛ طلسمی که حداقل تا بازی بعدی دو تیم‌ تهران ادامه‌دار خواهد بود.
 
انتهای پیام
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید