کد خبر : ۶۵,۶۰۶
۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۱
کشتى پتروشیمى خارگ در ساحل آرامش پهلو گرفت
وفایى یعنى وفاى به عهد!
به گزارش خارگ نیوز، سیدفریورموسوى: بالاخره دکتر عبدالحسین بیات مدیریت صندوق هاى بازنشستگى صنعت نفت ، کارى کرد کارستان و با انتخابى اصلح و به موقع ، دکترحسن وفایى مرد کاربلد صنعت نفت ، گاز و پتروشیمى را بعنوان مدیر عامل جدید شرکت سهامى پتروشیمى خارگ معرفى و منصوب نمود .
 
انتصابى از نوع آرامش و روحیه بخش جهت کارکنان شرکتى که حدود یکسال و هشت ماه درگیر تنش و محاوره هاى رسانه اى مدیریت گذشته اش بود ! با حضور دکتر حسن وفایى در رأس این شرکت بزرگ صادراتى صنعت پتروشیمى ، سواى کارکنان ، موجى از خوشحالى و امید به آینده کارى ، در دل اهالى جزیره مقاوم و مظلوم خارگ بر پا شد چرا که خیلى زود در اولین گام و از سوى مدیریت جدید این شرکت ، قول هاى عمل نشده به این اهالى ، با کلنگ زنى ساخت مدرسه اى که بیش از دهسال از قول مساعدت ساخت آن توسط مدیران اسبق این شرکت گذشته بود ، در مرحله عمل و انجام قرار گرفت .
 
از سوى دیگر حسن وفایى با انتخاب مدیران خوش نام بعنوان بازوان مالى ، ادارى ، حقوقى ، امنیتى و در نهایت انتخاب علیرضا شریفى بعنوان معاونت مجتمع پتروشیمى خارگ ، همه نگاهها را به سمت و سوى سوق داد . در حرکت بعدى ، دست بیعت حسن وفایى مدیر عامل جدید این شرکت با استاندار ، امام جمعه ، فرماندار و مقامات سیاسى امنیتى در استان بوشهر و دیدار با امام جمعه ، بخشدار و شوراى اسلامى و دیگر مقامات اجتماعى سیاسى در جزیره خارگ ، همه و همه نشان از درایت این مدیر کاردان و موفق بود .

 

پتروشیمی خارک

 
اما این پایان شروع تحرکات دیده شده وفایى نبوده و نیست چرا که شنیده شده با دستور ایشان و موافقت هیأت مدیره یکدست این شرکت ، مبلغ پاداش ماهیانه کارکنان قراردادى و پیمانکارى این شرکت افزایش یافته است .
 
از دیگر اقدامات شایسته وفایى بایستى به جذب ٣٠ نفر نیروى کار بومى جزیره خارگ در مجتمع پتروشیمى این جزیره اشاره کرد که خانواده هاى خارگى را کلى خوشحال و دلگرم نمود .
 
شنیده ها حکایت از آن دارد طرح هاى حمایتى و معیشتى کارکنان این شرکت نیز به زودى اعلام و اجراء خواهد شد .
 
از نقاط قوت هیأت مدیره جدید این شرکت نیز بایستى به رفاقت دیرینه دکتر حسن وفایى و مهندس عیسى اسحاقى ، تئوریسین این شرکت اشاره نمود که دور نمایى شفاف و روشن را براى کارکنان و خانواده ایشان متصور خواهد بود . بهرحال اینک وفایى آرام آرام به عهد و پیمان اش با کارکنان وفا نموده و چهره اى جوان ، شاداب و موفق از پتروشیمى خارگ به نمایش خواهد گذاشت و اینک نیز کشتى پتروشیمى خارگ در ساحل آرامش پهلو گرفت .
 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید