کد خبر : ۶۲۶
۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴
بخشدار ویژه خارگ از کمک به رفع مشکلات آموزش و پرورش در جزیره خارگ خبر داد و گفت: مشکلات و کمبودهای آموزشی در جزیره خارگ رفع می‌شود.
محمود رضایی در گفتگو اظهار کرد: یکی از موارد مهم و اولویت‌های دولت بررسی و ارتقای سطح کیفی در حوزه آموزش و پرورش در منطقه خارگ است و نگاه ویژه‌ای به این موضوع وجود دارد.


وی بر لزوم مشارکت همگانی در بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان در جزیره خارگ تاکید کرد و افزود: تعلیم و تربیت مناسب نسل آینده خارگ، ضمانت ارتقای سطح علمی و کیفی مدیران آینده این جزیره خواهد بود.


بخشدار ویژه خارگ افزود: طی بررسی های نامحسوس بعمل آمده، دانش آموزان نیازمند در سطح جزیره شناسایی شد و با محوریت بخشداری و یک شرکت بخش خصوصی پکیج آموزشی تهیه و به این دانش آموزان از سوی بخشداری ویژه خارگ اهدا شد.


وی با اشاره به مشکلات آموزشی و پرورشی در جزیره خارگ گفت: بخشداری بعنوان نماینده عالی دولت در این جزیره به دقت مسائل آموزشی و پرورشی این جزیره را دنبال می کند.


رضایی اضافه کرد: تاکنون بازدیدهای سرزده از برخی از مدارس خارگ توسط این بخشداری صورت گرفته است و امیدوار هستیم آموزش و پرورش هر چه سریعتر اقدام به رفع مشکلات کند.


وی خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات رفاهی فرهنگیان با درایت مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر رفع شده است و ما امیدوار هستیم همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه آموزش و پرورش مشکلات رفاهی این قشر زحمتکش و تاثیرگذار را رفع کنند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید