کد خبر : ۶۱,۵۶۳
۱۵ تیر ۱۴۰۲ ۰۸:۳۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: اعتبارات اجرای طرح‌های عمران شهری و روستایی افزایش قابل توجهی یافته است.
محمد هادی رستمیان  در همایش روز شوراها و دهیاری‌ها اظهار داشت: همه مردم در یک شهر و روستا به نوعی با فعالیت و خدمات شهری و روستایی در ارتباط هستند که این مهم نشان از جایگاه این مجموعه است.
 
وی با بیان اینکه ۴۰ شهرداری در استان فعال است گفت: ۴۰ شهرداری استان در عرصه عمران شهری و زیرساختی نقش مهم و ویژه‌ای دارند و طرح‌های زیرساختی در دولت سیزدهم در شهرهای استان توسعه یافته است.
 
رستمیان تعداد دهیاری‌های استان بوشهر را ۳۹۳ دهیاری اعلام کرد و افزود: دهیاری‌ها نماد خدمت به روستاییان در مدیریت محلی محسوب می‌شوند و ضمن محرومیت‌زدایی در عرصه اجرایی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی و تولیدی نقش ارزنده و ویژه دارند.
 
توسعه زیرساخت‌ها در شهرها و روستاهای
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر دهیاری‌ها را نهاد مردمی، محله‌ای و منطقه‌ای برای حل مشکلات مردم دانست و بیان کرد: در زمینه حق آلایندگی اقدامات مهم برای تخصیص این اعتبارات در حل پیگیری است که با ابلاغ آن بر اساس آلایندگی صنایع به مناطق مختلف تخصیص می‌یابد.
 
رستمیان با بیان اینکه اعتبارات ارزش افزوده هر ماه به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای برای کل استان ابلاغ می‌شود ولی اعتبارات ارزش افزوده برای هر شهرداری و دهیاری با مبلغ مشخص بیش از اعتبارات تملک دارایی است که در اجرا طرح‌ها و پروژه‌های تدوین شده هزینه می‌شود.
 
وی اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر در سال گذشته را ۲ هزار میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: این اعتبارات امسال افزایش قابل توجهی نسبت به سال قبل دارد.
 
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌ها در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: اعتبارات اجرای طرح‌های عمران شهری و روستایی افزایش قابل توجهی یافته است.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید