کد خبر : ۵۹,۳۷۴
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۵۹
مدیران استان بوشهر ارتباط خود را با مردم تقویت کنند
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با تاکید بر تقویت ارتباط مدیران با مردم گفت: مردم با این انگیزه به میدان ورود پیدا می‌کنند که نسبت به اصل نظام علاقمند هستند.
 عبدالکریم جمیری  در نشست شواری اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: وجود و فلسفه شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق ارزش‌های الهی است تا زندگی کمال یافته‌ای را تا رسیدن به تمدن اسلامی برای مردم عزیز فراهم کند.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در واقع نظام مقدس بر پایه فرهنگ دینی شکل پیدا کرد و این توانمندی را دارد تا زندگی مردم را اداره کند، طبیعی است که در مقابل این حرکت عظیم الهی دشمنان ما به طرق مختلف طراحی کنند و فتنه‌ها را شکل دهند.
 
وی گفت: مهمترین چیزی که باید در این مسیر برای تعالی فرهنگی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی در دستور کار داشته باشیم، خدمت به مردم است.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به مردم خدمت ارائه ندهیم توصیه‌های ما به بیان اینکه اهداف نظام چه بوده است کارا واقع نخواهد شد.
 
وی ادامه داد: عمل، کارگشایی و خدمت ما است که موجب رضایتمندی مردم می‌شود و آن‌ها را در صحنه حفظ می‌کند.
 
وی بیان کرد: نظام اسلامی خدمات غیر قابل شمارشی ارائه داده ولی مردم با این انگیزه به میدان ورود پیدا می‌کنند که نسبت به اصل نظام علاقمند هستند و هر چند ممکن است از عملکرد دستگاه‌ها هم ناراحت باشد اما رضایتمندی نسبت به اساس نظام است, اگر رضایتمندی نسبت به عملکرد سازمان‌ها هم جلوه‌گر شود به مراتب این حضور جدی‌تر و ملموس‌تر خواهد بود.
 
جمیری بیان کرد:. دشمنان دنبال فرصت هستند که بر ضعف‌ها بنشینند و اهداف نامیمون خود را عملیاتی کنند اما با خدمت مسئولانه به مردم، ناموفق خواهند بود.
 
وی اضافه کرد: مردم به خدمت شما دل بسته‌اند، مردم منتظرند برای آنها کارگشا و حل‌کننده مسائل و مشکلات باشید، علیرغم همه دشمنی‌ها نباید در مواجه با فشارها و کمبودها، احساس یاس کرد و انگیزه را از دست داد.
 
وی گفت: کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت به عهده می‌گیرد یعنی آمادگی دارد در جهت اهداف متعالی نظام تا پای شهادت بایستد، کم نیاورد و انگیزه اش کم نشود، همانگونه که عزیزان ما در میدان جنگ عمل کردند.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شهید سلیمانی یک الگو است برای این است که او در برابر استکبار جهانی ایستاد، حاج قاسم در خدمت‌رسانی به مردم الگو بود و هر جا لازم بود که خدمتی ارائه شود حضور داشت.
 
وی تصریح کرد: اگر واقعاً می‌خواهیم کار فرهنگی انجام دهیم باید اول دل مردم را به دست بیاوریم و خود را به عنوان خدمتگذار به مردم معرفی کنیم، راهش این است که ما مسئله محور حرکت کنیم که اگر مدیری دچار روز مرگری شد نمی‌تواند مسائل را حل کند.

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید