کد خبر : ۵,۹۲۳
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۲۷
عملیات عمومی خارگ؛ مهمانی که بار سفر می‌بندد
خارگ نیوز: این مدیریت اما اخیرا با خبرهای ضد و نقیض مبنی بر حذف آن، حال و روز خوشی ندارد.
به گزارش خارگ نیوز؛ مدیریت عملیات عمومی خارگ در سال ۸۱ با دستور ۸ ماده ای وزیر نفت با عنوان شرکت عملیات عمومی خارگ‌ با هدف خدمات رسانی به اهالی شریف خارگ؛ جزیره مقاومت و پایداری و همچنین ایجاد تعامل سازنده و دوسویه بین شرکت‌های نفتی مستقر در این جزیره با جامعه محلی و سازمان‌ها، نهادهای دولتی،  ارگان‌های نظامی و انتظامی تاسیس و آغاز بکار کرد.
 
شرکت عملیات عمومی خارگ که پس  از ۵ سال از راه‌اندازی یعنی سال ۱۳۸۶ در قالب یک مدیریت در شرکت پایانه های نفتی ایران ادغام شد منشاء خدمات مثبت و ارزنده ای به جامعه محلی بود و پس از ادغام نیز از رسالت‌های تعریف شده و ماموریت‌های مشخص شده خود فاصله نگرفت و در توسعه زیرساخت‌های پشتیبانی و خدماتی همزمان صنعت نفت و اهالی بومی فعالیت‌های ارزشمندی انجام داد.
 
این مدیریت اما اخیرا با خبرهای ضد و نقیض مبنی بر حذف آن، حال و روز خوشی ندارد. کارکنان آن بی انگیزه و بدتر از آن جمعیت بالای ۱۰ هزار نفری خارگ‌ نگران قطع این پل ارتباطی با صنعت نفت شده‌اند،  صنعتی که پس از ۶۰ سال حضور و فعالیت در خارگ، اکنون با حذف این مدیریت به نوعی پیام قطع خدمات به جامعه محلی را مخابره کرده است؛ و این پایان شاید پایان مهمانی باشد که بار خود را بسته تا برود و آنچه می ماند جزیره ای که شرایط دشوار زندگی در آن سخت‌تر می‌شود. 
 
در روزهای اخیر و پخش این خبر، تماس های فراوانی از اهالی جزیره خارگ در مورد صحت و سقم آن با این پایگاه خبری گرفته شده که خواستار تداوم فعالیت مدیریت عملیات عمومی خارگ‌ شده اند.

 

 

کلیدواژه ها: مدیریت عملیات عمومی 

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید